Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik moet nu met barbara gaan dansen voor de eerste keer, eerst moest je met haar naar een dine gaan en dan wat later dansen maar de vraag is waar? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Hier vind je alle informatie over Barbara: *KLIK* Edit: Ik zie dat er staat dat ze in de enige dansclub van San Fierro wil dansen. Dat is de 'Gaydar Station', deze club vind je in de wijk 'Queens'. Bewerkt: 4 januari 2006 door NandroDavids Reageren
corvie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik ging altijd dansen in de club in San Fierro... dies vlak bij het ziekenhuis... waar als die lantaarnpalen zijn versierd met van die regenboog dingetjes Reageren
Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 maar als ge er te lang over rijd is ze het beu dan wil ze terug naar huis en kan je me alstublieft zeggen waar in san fierro op een kaart of zo -ah je was al voor me Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Kaart komt eraan, ik edit zo... Hier is de kaart. Je vind de dansclub bij de zwarte stip. (onder de 'N' van 'San Fierro') Veel succes! Bewerkt: 4 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 de relatie van barbara en cj, elke keer als je met haar date komt er een heel klein beetje bij het balkje geraakt maar nooit vol! weet er iemand misschien dat het toch rapper zou gaan? Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Geef haar wat bloemen en daarna kus je haar. Scheelt alweer 2% per date die je goed afmaakt. Pas wel op dat je al ver genoeg gevordert moet zijn in een relatie voor ze je wil kussen, anders is het -1% Reageren
Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 kun je me dan uitleggen hoe je dat allemaal doet bloemen kopen en kussen? Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hoe geef je haar dan bloemen dat wapen ofzo? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bloemen kun je niet kopen, die liggen op bepaalde plekken in San Andreas: *KLIK* Kussen doe je op de PC met 'Tab', als je dicht bij haar staat, komt er linksboven in beeld te staan: 'Push "Tab" to kiss her', of 'Push "Tab" to give her a gift". Bij die eerste kus je haar, bij die 2e geef je haar bloemen. Reageren
Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik weet wel bloemen zijn maar dat is een wapen ! en kussen? Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bloemen liggen door heel SA verspreid hier hoef je dus niets voor te betalen. Om te geven en te kussen hoef je enkel op TAB te drukken. Voor het geven moet je wel opletten dat je de bloemen in je handen heb. Anders gebeurt er niets. Hier een map met de bloemen. (waar ze liggen) Ikkes Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ja er zijn wel bloemen als wapens. Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ja die bloemen zijn wapens maar dienen ook al cadeau. Je kan ook dildo's geven als cadeautje, die dan opzich ook weer als wapens kunnen doorgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.