Jump to content

death row


ViceSunshine

Recommended Posts

Alweer vast. :$ ,normaal ga ik als volgt te werk:

1.In plaats van naar de k te gaan,ga ik naar diaz mansion (vercetti estate)

2.Ik neem de sea sparrow en vlieg naar de k en land voor de malibu club.

3.Ik vlieg naar Lance en neem m'n minigun om de 3 bodyguards neer te schieten.

4.Ik bevrijd Lance en neem een MAC om de bodyguard op de kraan neer te schieten.

5.Ik ben WASTED of lance is dood. :$

Dit is wat ik allemaal kan gebruiken:

1.Rhino (staat in hyman condo) (Het liefst krijg ik hem opnieuw heel in hyman condo ;) )

2.Minigun OF Flamethrower OF Rocket launcher

3.Armour cheat

4.Health cheat

5.Weapon cheats

EDIT:6. sea sparrow

thnx! :*D

Bewerkt: door Dragon of chaos
Link to comment
Delen op andere websites

Je wordt gebeld door Kent Paul, hij weet iets van Lance af. Je kunt nu het allerbeste de kogelvrije Admiral pakken (eerder in de walkthrough vermeld om deze te bewaren in een garage voor later gebruik, NU dus) Je zet de Admiral voor de Malibu Club met de voorkant de kant van de rivier op, je gaat naar binnen en daar zal Kent Paul je vertellen dat Lance door Diaz gevangen is genomen, Tommy zal nu heel kwaad worden en Kent bij zijn keel grijpen, Kent verteld hem dat Lance door Diaz gepakt is en naar de Yunk Yard gebracht is. Daar moet je het zelf maar uitzoeken. Je gaat nu naar buiten, pak je kogelvrije Admiral en ga naar de Yunk Yard, ga eerst rechtdoor vanaf de Malibu, eerste brug rechts, vervolgens eerste weg weer rechts zodat je op de brug van Starfish Eiland kom, race voluit verder en sla bij Little Havana rechtsaf, eerste straat links, eerste rechts, eerste links en vervolgens weer eerste rechtsaf zodat je als het goed is bij de lange uitrit van de Yunk Yard sta, neem nu een goed harde aanloop en ram de blokkade, omdat de Admiral kogelvrij zal zijn zal deze niet in de brand vliegen, ga nu keihard door en rij iedereen dood die in de weg staat, ga nu met de Admiral helemaal tot ín het gebouw waar Lance zich bevindt. Schiet nu met een willekeurig wapen de personen die dáár in staan dood. Vervolgens moet je naar Lance toe stappen en hem van zijn boeien bevrijden. Stap nu weer in en ga voluit ervandoor. Als je de Yunk Yard uitkomt, zullen er 4 Comets met mannen van Diaz aankomen. Doe rustig aan, de Admiral kan toch niet kapot, laat ze rustig op jou inbeuken. Ga nu naar het ziekenhuis in Downtown, lever daar Lance af en je hebt de missie gehaald op manier één.

De andere manier is (voor als je de kogelvrije Admiral niet hebt) deze. Zorg ervoor dat er een Patriot, een BF-Injection, Enforcer, OL Barracks of een andere stevige auto voor de deur van de Malibu staat, je kunt ook een sportwagen gebruiken maar deze zal niet goed te gebruiken zijn om de blokkade bij de Yunk Yard te rammen, zorg ook voor 100% armor, health een sniper een zwaar machinegeweer, een handmachinegeweer en een pistool, na het gesprek met Kent Paul ren je naar de auto die klaar staat en je ga dezelfde weg naar de Yunk Yard als in de vorige manier, neem een flinke aanloop en zorg ervoor dat je met grote snelheid tegen de geblokkeerde auto aanknal. Hierdoor zullen 2 mannen van Diaz in ieder geval gedood worden, maar omdat de anderen zullen blijven vuren zal je wagen waarschijnlijk in de brand vliegen, spring op dat moment uit je auto. Zorg ervoor dat je niet te dicht bij je auto staat op het moment dat deze ontploft. De gangsters van Diaz zullen allemaal veel geld laten vallen, laat je hierdoor niet verleiden. Intussen komen allerlei andere gangsters van Diaz komen, bovenop het grote groene geval zal iemand staan, schiet hem eerst dood met je sniper. Anderen zullen te voet komen, liquideer hen met hetzelfde geweer, ren nu dichter naar de keet toe waar Lance vastgehouden wordt. Daar zullen ook nog aardig wat gangsters van Diaz staan, schiet hun dood met het zware machinegeweer (ruger/M4) Ga dan de keet binnen en bevrijdt Lance. Stap vervolgens in de Sentinel die al klaar staat naast het hok, zorg ervoor dat Lance in de auto zit en ga vol gas de Yunk Yard uit. Daar zullen de comets van Diaz je tegemoet komen, ontwijk ze tactisch en zorg ervoor dat je op de lange weg terecht kom die van Downtown helemaal naar VicePort loopt. Als je eenmaal op die weg bent kun je goed gas geven, laat de comets jou in geen geval je inhalen omdat je dan zeker in de problemen komt. Ga aan het eind met een slip linksaf en stop voor het ziekenhuis. Daar zal Lance uitstappen, je hebt de missie nu gehaald.

Bron: http://www.wikigta.org/

Link to comment
Delen op andere websites

Ga met de Sea Sparrow naar de 'Junkyard' en land achter het gebouw waar Lance inzit. Schiet dan met je Minigun iedereen in de 'Junkyard' neer en loop naar Lance. Stap weer in de Sea Sparrow en vlieg naar het ziekenhuis. Mission Completed :)

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik heb dit ook allemaal geprobeerd, maar ik kom er steeds niet uit.

Het begint een beetje irritant te worden, kan iemand deze voor mij doen?

Uiteraard kan iemand die missie wel voor je doen. Als het echt niet lukt met alle tips, dan kun je je savegame hier posten: *KLIK*. Dan haal ik of iemand anders de missie wel voor je. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen mod lijken maar ik heb die missie 3 maanden

geleden gehaald... Dus dit lijkt op spam volgens mij...

(srry als ik een mod lijk :$ :puh: )

Geeft niet, maar lees de post van ViceCity nog eens goed:

Ik heb dit ook allemaal geprobeerd, maar ik kom er steeds niet uit.

Het begint een beetje irritant te worden, kan iemand deze voor mij doen?

Hij voegt dus gewoon iets toe aan het topic, want hij stelt een vraag over de missie. Niks aan de hand dus... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps,srry niet gezien,srry vice :$ ,

Als je een minigun hebt,gebruik die,daarna kan je de

andere met de sniper wegschieten.(vanuit het gebouw).

Daarna kun je vluchten met je wagen (liefst de EP admiral

of een heli of eventueel een skimmer). Rij gewoon daarna naar

het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...