Goliat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hallo allemaal, Ik kan met txd workshop gta3.img niet openen. volgens mij hoort dit, maar weet iemand een programma waar ik de textures van gta3.img kan aanpassen? Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hoi, Gta3.img kan je inderdaad niet openen met TXD-Workshop. Deze moet je openen met Img-Tool. Deze is Hier te downloaden. Voor meer infomatie over IMG-tool zie: Deze Tutorial... Veel succes met texturen . Reageren
Goliat Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bedankt!!! Maare in gta3.img zitten zoveel bestanden, kan iemand mij de namen geven van de textures van een aantal auto's en het politie bureau Reageren
Goliat Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bedankt allemaal nu ga ik beginnen met modden, alleen ik kan geen thema bedenken, iemand suggesties? Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Gebruik je fantasie, en begin gewoon met moddelen/textures (of wat je dan ook wilt gaan doen) Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.