Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben zoals jullie misschien wel weten al een tijdje bezig met een eiland. Ik heb nu besloten om deze als mod uit te brengen, en wel als Chatham Islands. In dit topic post ik de renders/screenshots van mijn mod. Wat voor een mod word het? Deze mod word geen Total Conversion zoals Grand Tani Islands en Myriad Islands maar komt gewoon in San Andreas te staan. Als later blijkt dat Chatman Islands groter word dan verwacht kan ik overwegen een Total Conversion ervan te maken. Wie werkt er mee? Ik doe alles in mijn eentje, daarom kan het zijn dat het lang duurt voordat de mod gereleased word. Misschien dat ik in een later stadium hulp krijg, maar daar reken ik niet op. In welk jaar speelt Chatham Islands zich af? Chatham Islands speelt zich af in het heden, dus gewoon 2006. Je zult gewoon hedendaagse huizen tegenkomen. Wat word er veranderd in de mod? Chatham Islands houd in alleen een eiland met huizen en wegen. Geen nieuwe auto's of players dus. alleen een eiland. Screens tot nu toe: Voor meer screens en informatie gaan naar mijn site: www.jorgef.xoti.net. Bewerkt: 4 januari 2006 door Jorge_F
XboxGta Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mooi Knap gedaan Maar weet je ongeveer wanneer hij zal of zijn XboxGta
Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mooi Knap gedaan Maar weet je ongeveer wanneer hij zal of zijn XboxGta Dat kan ik niet zeggen omdat ik niet eens weet hoe groot hij precies word .
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ziet er echt super uit jorge. Kan echt niet wachten op meer screens. Echt geweldig. KUTGW
Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ziet er goed uit Ga je dit echt helemaal in je eentje doen? En ga je dit ooit nog overzetten naar vc? Ja ik ga dit waarschijnlijk helemaal in mijn eentje maken, tot nu toe heb ik geen hulp gehad van anderen. En nee, hij komt alleen in San Andreas versie uit.
PizzaTonno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Het ziet er uberchill uit man Als je zo door blijft gaan als nu, wil ik hem zeker spelen als die af is succes
W3sl3y Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Kan je het ook zo maken dat er auto's rijden?
Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Kan je het ook zo maken dat er auto's rijden? Als er een tool uit is om paths in te stellen dan doe ik dat zeker, anders is er natuurlijk geen zak aan . En de mod is nog lang niet klaar dus tegen de tijd dat er een release aankomt is het vast wel mogelijk .
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Zoals ik al op MSN zei topwerk , XoTi City wordt zeker me favoriete stad(je) van heel SA en Chatham Islands.
need my speed Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Heel erg prachtig, mooi, super, mega, cool, goed, perfect, top, uber!
gangster28 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Super vet ik kan niet wachten tot hij uit is man(zal wel nog lang duren ) Ik ga hem zeker downloaden als hij klaar is succes er mee.
Wauzie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ziet er goed uit, er is één maar.....ik vind dat de texturen van het landschap niet goed genoeg overlopen.
Recommended Posts