Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ziet er goed uit, er is één maar.....ik vind dat de texturen van het landschap niet goed genoeg overlopen. Kan je een voorbeeld geven?
Blastov Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik vind het er prachting uitzien, ik hoop dat er snel nieuwe screens komen
Jorge_F Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik vind het er prachting uitzien, ik hoop dat er snel nieuwe screens komen Ik ben nu bezig met een ander deel van het eiland, als ik goede resultaten heb post ik wat screens.
JGuntherS Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 In een woord: prachtig! Ik wil wel paths voor je maken, als ik dat dan kan, ik ben druk bezig het path-formaat te ontcijferen
Jorge_F Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) In een woord: prachtig!Ik wil wel paths voor je maken, als ik dat dan kan, ik ben druk bezig het path-formaat te ontcijferen Dat zou ik erg op prijs stellen . Ik ben nu bezig met een ander gedeelte van de eilanden. Hier een eiland die nog geen naam heeft, alleen een beetje een wegennet. Bewerkt: 7 januari 2006 door Jorge_F
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je maakt wel grote eilanden, krijg je dat allemaal wel in je eentje vol ?
Jorge_F Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je maakt wel grote eilanden, krijg je dat allemaal wel in je eentje vol ? Het is gewoon mijn hobby, als ik vrije tijd heb model ik weer wat. Ik heb geen deadline dus geen druk die op me rust, alles gaat rustig aan maar het zal er mooi uit komen te zien.
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik snap Als je iets met industrie gaat maken wil ik best meehelpen, als je dat wilt
SWYV Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 man, echt kunstwerk voor in GTA te zien ff tipje misschien is het beter als jij zie screen een paar lampjes laten hangen anders is tunnel met rode lichten zonder lampen is niet verplicht he voor de rest echt perfect werk van jou ik zou dat nooit kunnen
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Deze mod is nog erg in WIP statds, ik denk ook wel dat hij daar lichten plaats, dat rode licht doet die omdat de render er dan mooi uitziet
Jorge_F Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 man, echt kunstwerk voor in GTA te zien ff tipje misschien is het beter als jij zie screen een paar lampjes laten hangen anders is tunnel met rode lichten zonder lampen is niet verplicht he voor de rest echt perfect werk van jou ik zou dat nooit kunnen Voor dat je het ff weet, er komen geen rode lampen in de tunnel. Ik vond het er alleen wel leuk uit zien voor een render .
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Alleen, de muren in een tunnel zijn van tegels ( wit ), en de muren zijn al helemaal niet het zelfde als het dak. voor de rest leuk.
Jorge_F Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Alleen, de muren in een tunnel zijn van tegels ( wit ), en de muren zijn al helemaal niet het zelfde als het dak. voor de rest leuk. Ik snap wat je bedoelt, die muur texture was ook eigenlijk als tijdelijk bedoelt .
JGuntherS Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ga je er ook nog missies voor maken/laten maken? Zou me leuk lijken!
Jorge_F Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Ga je er ook nog missies voor maken/laten maken?Zou me leuk lijken! Zonder nieuwe missies is er natuurlijk geen zak aan, maar dat is natuurlijk zorg voor later. Eerst moet ik nog zorgen dat ik het af heb en bugloos ingame krijg . [edit1] [edit2] Het project ligt tijdelijk stil wegens school (proefwerkweek). >>> Door Jorge_F: Topic gesloten, wanneer ik hier weer mee actief word gaat hij weer open<<< Bewerkt: 22 april 2006 door Jorge_F
Recommended Posts