Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit staat op Gamer.nl:

Vind je ook dat de Grand Theft Auto games teveel de nadruk leggen op de Amerikaanse cultuur? Download dan de mod Grand Theft Auto 3: NL, waarmee je de wereld van GTA3 in een Nederlands jasje kunt gieten. De mod vervangt onder andere de auto's door exemplaren die in Nederland rondrijden, voegt Nederlandse winkelketens als Zeeman, Aldi en Albert Heijn aan het spel toe en zorgt ervoor dat alle schermteksten in het Nederlands zijn. De mod is 148 MB groot en te downloaden bij GamersHell. De makers van de mod zijn momenteel ook bezig met een soortgelijke conversie voor GTA: San Andreas. Eerder verscheen er al eentje voor GTA: Vice City.

Hier een link naar de mod.

Ik zou hem wel willen proberen, maar ik moet mijn GTA3 schoon houden voor WikiGTA. Screens van een gemodde GTA kunnen we moeilijk op de Wiki zetten. :engel:

Geplaatst:

Lol, ik las het net, lijkt mij wel tof om te doen maar dan moet ik GTA 3 uit mijn kast halen en instaleren :ch:

Maar zal het zo eens doen, of morgen :)

Geplaatst:

Ik doe het zeker niet. Gta is de Amerikaanse Lifestyle bij uitstek. En dan ga je het even verzieken door het half Nederlands te maken. Doe dan alles helemaal Nederlands. Dit is hetzelfde als een blanke skin voor CJ uit gta SA. Het is misschien wel leuker, maar het ziet er niet uit. Al die neger taal enzo en dan loopt daar zo'n wigger :schater: .

Geplaatst:
Is de tekst dan ook Nederlands?

Alle schermteksten zijn Nederlands. Ik weet niet zeker of ze hier ook de ondertiteling mee bedoelen. Kan het zelf niet testen, ik moet mijn GTA3 schoonhouden voor de Wiki. :D

Geplaatst:

Lol ALDI leuke mod

Ik heb nog spijt dat ik GTA III heb wegegeven 2jaar geleden...

Ik ga het later weer kopen.

Geplaatst:

ik denk niet dat hij samen met real gta kan.

waarschijnlijk loopt gta dan vast omdat je 2 mods door elkaar hebt.

Geplaatst:

Kan inderdaad, maar dan krijg je een mix van Nederlandse en Amerikaanse. Mijn voorkeur gaat (naar het onderwerp kijkend) ook meer naar de Real mod uit.

Maar het kan volgens mij wel...

Geplaatst:

Ik heb eerst realgta gedaan dan dutch gta en dan weer realGTA. Alle tevtures(van vehicles) zijn wit geworden. Nu moet ik GTA 3 weer opnieuw Instaleren

:Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het een gave mod. Maar ga hem niet installeren. :D

Bewerkt: door Matiscus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...