Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dit staat op Gamer.nl: Vind je ook dat de Grand Theft Auto games teveel de nadruk leggen op de Amerikaanse cultuur? Download dan de mod Grand Theft Auto 3: NL, waarmee je de wereld van GTA3 in een Nederlands jasje kunt gieten. De mod vervangt onder andere de auto's door exemplaren die in Nederland rondrijden, voegt Nederlandse winkelketens als Zeeman, Aldi en Albert Heijn aan het spel toe en zorgt ervoor dat alle schermteksten in het Nederlands zijn. De mod is 148 MB groot en te downloaden bij GamersHell. De makers van de mod zijn momenteel ook bezig met een soortgelijke conversie voor GTA: San Andreas. Eerder verscheen er al eentje voor GTA: Vice City. Hier een link naar de mod. Ik zou hem wel willen proberen, maar ik moet mijn GTA3 schoon houden voor WikiGTA. Screens van een gemodde GTA kunnen we moeilijk op de Wiki zetten. Reageren
Follow Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Lol, ik las het net, lijkt mij wel tof om te doen maar dan moet ik GTA 3 uit mijn kast halen en instaleren Maar zal het zo eens doen, of morgen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik doe het zeker niet. Gta is de Amerikaanse Lifestyle bij uitstek. En dan ga je het even verzieken door het half Nederlands te maken. Doe dan alles helemaal Nederlands. Dit is hetzelfde als een blanke skin voor CJ uit gta SA. Het is misschien wel leuker, maar het ziet er niet uit. Al die neger taal enzo en dan loopt daar zo'n wigger . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Is de tekst dan ook Nederlands? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Is de tekst dan ook Nederlands? Alle schermteksten zijn Nederlands. Ik weet niet zeker of ze hier ook de ondertiteling mee bedoelen. Kan het zelf niet testen, ik moet mijn GTA3 schoonhouden voor de Wiki. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Lol ALDI leuke mod Ik heb nog spijt dat ik GTA III heb wegegeven 2jaar geleden... Ik ga het later weer kopen. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik vind er totaal niks aan. Ik hou van de Amerikaanse manier van spelen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Het lijkt mij nog wel een leuke mod. Ik ben hem al aan het downloaden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ga gta3 terug instaleren en de mod eens bekijken Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik denk niet dat hij samen met real gta kan. waarschijnlijk loopt gta dan vast omdat je 2 mods door elkaar hebt. Reageren
ikt Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het kan wel hoor. Alleen vind ik realgta toch wat beter uitgewerkt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Kan inderdaad, maar dan krijg je een mix van Nederlandse en Amerikaanse. Mijn voorkeur gaat (naar het onderwerp kijkend) ook meer naar de Real mod uit. Maar het kan volgens mij wel... Reageren
ikt Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb eerst realgta gedaan dan dutch gta en dan weer realGTA. Alle tevtures(van vehicles) zijn wit geworden. Nu moet ik GTA 3 weer opnieuw Instaleren Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ik vind het een gave mod. Maar ga hem niet installeren. Bewerkt: 7 januari 2006 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.