~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Tech zoals het voorbeeld onderaan dit bericht ! (ZONDER BRUSHES) (Tech brushes mag wel) Soort design: signature Size design: 300×100 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Zoiets als dit. Bewerkt: 4 januari 2006 door ~> GizmO <~
The Mafia Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Plaatje is dood. >>> Door .Levi.: Probeer eens rechtermuisknop > afbeelding bekijken.<<<
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Er staat nu een plaatje dat wel werkt! Iemand die wil/durft ?
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Ik durf maar ik mag niet. http://img338.imageshack.us/img338/9607/279gz.jpg Bewerkt: 4 januari 2006 door -supremecars-
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hier mijne. -supremecars- GizmO Stemmen kan beginnen. Stemmen tot 5 Januari!
Juice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dit was echt heel heel heel erg moeilijk om te kiezen tussen deze kunstwerkjes. Maar na lang piekeren stem ik voor GizmO. Die vind ik iets mooier. Het was heel moeilijk hoor jongens! Vote: ~> GizmO <~
bjorn13 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Alle 2 heel mooi Maar die van supremecars is de mooiste!
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik stem op -supreme cars-, ik vind die van hem gewoon net iets mooier. Ik moet wel zeggen dat ik die van Gizmo ook heel mooi vind, KUPTGW.
Gangsta Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mijn stem gaat naar ~> GizmO <~. Die van ~> GizmO <~ lijkt op een PSP en van binnen is die echt mooi. Die van supremecars is ook mooi! Stem: ~> GizmO <~
EXIT Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 GIZMO ik vind dat scherm wel iets hebben
Eli R Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 -supremecars- krijgt mijn stem, want die van Gizmo lijkt te veel op een PSP, en PSP's zijn achterlijk. Hij is bovendien een beetje pixelig op sommige plekken. Die van -supremecars- daarintegen komt heel smooth over en vind ik gewoon mooi, het enige minpuntje is dat er tekst op zit. -supremecars- +1
Barcelona Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 -supremecars- krijgt van mijn een stem, want die vind ik wel wat mooier dan die van Gizmo. Het was wel moeilijk om te kiezen jongens!
Wesley Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mijn stem gaat naar : GizmO. Bij -supremecars- kan ik niet zo snel zien wat dat is!
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mijn stem gaat naar : GizmO.Bij -supremecars- kan ik niet zo snel zien wat dat is! Sorry dat ik reply maar wat zie je dan bij gizmo er in tis geen psp ofzo. lol
Recommended Posts