Upstream Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dat is pas een style, vet mooi gemaakt. Gizmo, dat blauw zit er goed uit. Met die soort ketting achteraan. zonde dat je hem als gif hebt opgeslagen en daarom er pixelachtige randjes zitten. Supremecars, die is ook vet mooi gemaakt, met dat kleurengebruik en die schaduw eromheen. Alleen die slangentjes verdwijnnen een beetje op een rare manier. Ik kan echt niet kiezen, alllebei even mooi. Dan wordt het denk ik toch, gizmo. Die is toch minder "bevel and emboss" achtig. Mag de beste winnen.
XboxGta Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Allebei zeer mooi Maar die van Gizmo heeft meer kleur en daarom GIZMO
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik wou met trots even melden dat deze battle afgelopen is. Ik heb deze battle gewonnen met 7-4. Had ik niet verwacht. Je was een goede tegenspeler supreme. Vorige keer had jij gewonnen, en nu ik. GizmO
Xavu Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) lol Bewerkt: 6 januari 2006 door -WiZ-Eurynox
.Levi. Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Winnaar ~> GizmO <~ + 1 punt gefeliciteerd! Topic closed.
Recommended Posts