Lord of War Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hoe kun je gemakkelijk 'max health' & 'stamina' bijkijgen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 'Health' en 'Stamina' krijg je er het snelst bij door veel te bewegen: Fietsen, zwemmen, rennen of door in de sportschool op de fiets of op de loopband te gaan. Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 held dat dan ook voor 'health'? Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ja, je krijgt ook health bij door veel te bewegen (enkel als je geen honger hebt..) Maar dit gebeurt alleen veel trager als Stamina.. De snelste manier om health bij te krijgen, is de paramedic missies doen in Angel Pine.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 held dat dan ook voor 'health'? dit heb ik pas gekregen na de missie Free Fall .. daarvoor bleef mij Health gewoon op zo'n kleine balkje .. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Na de missie Free Fall, zal je balkje niet helemaal naar 150% gaan. Waarschijnlijk is dit een foutje geweest. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk dat hij bedoelt als je health afgenomen is, hoe je ze trug vol krijgt! de enige manier is door een hartje op te rapen Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Of je kunt ook een cheat doen Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Voor stamina kun je denk ik het beste naar de Gym, voor Health.. Tsja dat weet ik niet, ik heb wel Max Health maar dat kwam gewoon toen ik de game nijna uit gespeeld had.. En niet iedereen wil cheaten he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.