ifc3 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb een stuurtje met pedalen, maar als ik het gaspedaal indruk, gebeurd er niks, alleen de camera draait om de auto. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hoi Ifc3, welkom op het forum. Wat jou probleem is is dat je instellingen fout staan. Je moet in SA de instellingen even veranderen van de besturing. Als het goed is doet hij het dan wel . Ikkes Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb em al op joypad staan en als ik na redifine controls ga en dan een control wil instellen en druk op het gaspedaal dan bijven er van die vraagtekens staan. (Vraag is dus: WELKE INSTELLINGEN bedoel je?) Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Die instellingen bedoelde ik inderdaad(die jij net zei). Maar dan denk ik dat het spel het stuurwiel niet ondersteund. Maar ik denk dat San Andreas spelen met een stuur sowieso niet fijn is(behalve met rijden). Maar wat je nog kan proberen is het stuurtje te kalibreren dit doe je als volgt. - Ga naar Configuratiescherm - Ga naar Spelbesturingen - Ga naar het stuur wieltje. - Ga naar eigenschappen - Ga naar Kalibreren. Probeer het daarna nog eens San Andreas met stuur te spelen. Ikkes Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Al gedaan. Lopend wil het wel goed. (als ik het gaspedaal intrap loopt carl). Het stuurtje is een logitech Wingman Formula GP. Die zou toch ondersteund moeten worden. Reageren
Blizz Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hé leuk zo'n stuurtje Moet echt tof zijn! Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) de /\ (pijltje omhoog) moet je vervangen door de W en de \/ (pijltje onder) moet je vervangen door de S Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 en ipv pijltje naar rechts > doe je D en Ipv pijltje naar links < doe je A Reageren
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk dat het het gemakkelijkst is met een klavier Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Die controls had ik als als secondary. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Lol! je kan ze veranderen in je settings (in het spel) als je bv rechter pedaal als gas geven wil druk je gewoon gas geven aan en dan duw je op het pedaal Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat wil niet, had ik ook al geprobeerd. Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Als ik erop druk gebeurt er niks in het controls menu. Alleen als ik op een knopje op het stuurtje druk, heeft dat effect. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 zijn je pedalen wel aan gesloten? zo ja! kijk eens of alles goed zit of dat er geen kabeltje kapot is! Reageren
ifc3 Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik zeg toch: als ik gas indruk verandert de camera positie. Met andere spellen doet ie het wel normaal. Reageren
abiboe Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 download eens een driver voor dat stuurtje, misschien kan je daar instellen welke knoppen/pedalen welke toetsen vertegenwoordigen. ik had eerst hetzelfde probleem met een joystick (niet bij SA) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.