Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een stuurtje met pedalen, maar als ik het gaspedaal indruk, gebeurd er niks, alleen de camera draait om de auto. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Geplaatst:

Hoi Ifc3, welkom op het forum.

Wat jou probleem is is dat je instellingen fout staan. Je moet in SA de instellingen even veranderen van de besturing. Als het goed is doet hij het dan wel ;) .

Ikkes

Geplaatst:

Ik heb em al op joypad staan en als ik na redifine controls ga en dan een control wil instellen en druk op het gaspedaal dan bijven er van die vraagtekens staan. (Vraag is dus: WELKE INSTELLINGEN bedoel je?)

Geplaatst:

Die instellingen bedoelde ik inderdaad(die jij net zei). Maar dan denk ik dat het spel het stuurwiel niet ondersteund. Maar ik denk dat San Andreas spelen met een stuur sowieso niet fijn is(behalve met rijden). Maar wat je nog kan proberen is het stuurtje te kalibreren dit doe je als volgt.

- Ga naar Configuratiescherm

- Ga naar Spelbesturingen

- Ga naar het stuur wieltje.

- Ga naar eigenschappen

- Ga naar Kalibreren.

Probeer het daarna nog eens San Andreas met stuur te spelen.

Ikkes

Geplaatst:

Al gedaan.

Lopend wil het wel goed. (als ik het gaspedaal intrap loopt carl).

Het stuurtje is een logitech Wingman Formula GP. Die zou toch ondersteund moeten worden.

Geplaatst: (bewerkt)

de /\ (pijltje omhoog) moet je vervangen door de W en de \/ (pijltje onder) moet je vervangen door de S

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Lol!

je kan ze veranderen in je settings (in het spel)

als je bv rechter pedaal als gas geven wil druk je gewoon gas geven aan en dan duw je op het pedaal

Geplaatst:

Dat wil niet, had ik ook al geprobeerd. Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Als ik erop druk gebeurt er niks in het controls menu. Alleen als ik op een knopje op het stuurtje druk, heeft dat effect.

Geplaatst:

download eens een driver voor dat stuurtje, misschien kan je daar instellen welke knoppen/pedalen welke toetsen vertegenwoordigen.

ik had eerst hetzelfde probleem met een joystick (niet bij SA)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...