the_fa2man Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik download een brush hoe installeer ik hem dan Reageren
Upstream Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) ik download een brush hoe installeer ik hem dan Ga naar de map, c://program files/adobe/photoshop cs/presets/brushes. Dan in photoshop open je een bestand pak je de brush tool, rechtmuisknop. Dan krijg je een schermpje te zien met welke brushes je nu hebt. Klik op dat driehoekje linksboven, en dan load brushes. En dan kies je daar je brush uit. Bewerkt: 4 januari 2006 door DMWTM30 Reageren
Mpp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) ga naar photoshop en dan sta je op dat verfpenceel ding. dan klik je naast brush op dat pijltje naar beneden . Dan klik je op dat pijltje naar regts >. dan ga je naar load brushes en dan klik je op het waar je het hep gedownload veel sucses Srry DMWTM30 was me net voor Bewerkt: 4 januari 2006 door Mpp Reageren
the_fa2man Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 sorry maar ik heb ps 7.0 ik heb hem in de map brushes gezet maar nu weet ik niet waar die is hij staat niet bij de brushes ik kan hem niet vinden het is die ene bliksem brushe Reageren
Mpp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) sorry maar ik heb ps 7.0ik heb hem in de map brushes gezet maar nu weet ik niet waar die is hij staat niet bij de brushes ik kan hem niet vinden het is die ene bliksem brushe als je die van mij volgt dan heb je hem ik heb photoshop 7 (daar kan het ook) en bij cs2 (heb ik ook ) daar kan het ook en ze staan meestal onder aan de lijst Bewerkt: 4 januari 2006 door Mpp Reageren
the_fa2man Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 het komt niet in de lijst >>> Door .Levi.: Dit is geen tutorial, moved to algemeen<<< Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 sorry maar ik heb ps 7.0ik heb hem in de map brushes gezet maar nu weet ik niet waar die is hij staat niet bij de brushes ik kan hem niet vinden het is die ene bliksem brushe Let op cs2 brushes werken niet in photoshop 7 dus waarschijnlijk heb je die gedowned. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik ben een domoor ik heb niet naar jullie geluisterd ik ging ze nooit loaden nu lukt het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.