Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik wou dat je een vaste auto kreeg die op slot kon en als je uit stapt dat je je auto dan op de kaart kon zien en als hij ontploft is hij kapot dan moet je gewoon een nieuwe kopen! Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dan moet je een mod maken als je het wil of kijken of hij al bestaat voor vice city is er wel zo'n mod maar weet niet hoe die heet. @wat wil je metr dit topic bereiken? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hij wil gewoon zijn mening geven.. Kijken of iemand weet of hier al een mod voor is? Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik dacht dat dat de vice city ....... trainer was. Reageren
Blizz Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Een auto op slot... Ik zou hem gewoon in mijn garage zetten Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 dat zou ik ook wel willen ... gewoon je auto ergens neerparkeren .. afsluiten en ff een winkeltje ingaan wat ook vet zou zijn als je je eigen licht kan bedienen ! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Met de n00bmode kun je hem wel op slot zetten. Maar als je te ver weggaat of te lang weggaat van een auto, zal deze verdwijnen. Als hier een mod voor zou bestaan, zou het veel te zwaar worden om al die auto's te 'onthouden' en zal het spel alleen maar gaan haperen. Maar het idee is leuk! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 hoe? je kan de wagen op slot zetten, maar hoe doe je hem dan weer open? Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) dat zou ik ook willen dat je zelf auto's kan kopen is lollig want je hebt meer plezier en meer te doen Bewerkt: 6 januari 2006 door J.V.D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.