Mpp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Onderwerp: Anime Soort design: signature Size design: 300×100 Render: ja Animatie: mag Premade: nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk mijne komt als andere ook inlevert
The Mafia Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Ik wil wel,maar kan de groote niet wat groter want als ik mijn render erin zet zie ik alleen het hoofd en als ik het veklein is de kwaliteit weg. Bewerkt: 4 januari 2006 door The Mafia
The Mafia Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Iemand anders mag tegen Mpp ik heb geen tijd want me oma ligt in het ziekenhuis. Bewerkt: 4 januari 2006 door The Mafia
Mpp Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ok lever die van jou in dan lever ik die van mij ook in
Mpp Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 er staat premade nee maar je hebt hem al een keer gemaakt
Xavu Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 deze heb ik vanmiddag sitte make :S vraag maar aan gizmo
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Mpp, volgens mij heb je het fout. Een premade is een design wat je al eerder hebt gebruikt. Eurynox heeft deze signature nog nooit gebruikt, en hem nog nooit aan iemand laten showen, dus is het geen premade.
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik wil nog even op de mafia reageren! Wist je dat je met CTL-T je render kan verkleinen, probeer dat eens.
The Mafia Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik wil nog even op de mafia reageren! Wist je dat je met CTL-T je render kan verkleinen, probeer dat eens. Dat verleist de render de kwaliteit
Upstream Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik wil nog even op de mafia reageren! Wist je dat je met CTL-T je render kan verkleinen, probeer dat eens. Dat verleist de render de kwaliteit Tuurlijk niet, de render verliest pas kwaliteit als je er bijvoorbeeld te veel blur overheen gooit. Of een te klein plaatje gaat lopen vergrote. Maar van groot naar klein, ctrl-t met shift ingedrukt, verlies je niks tot bijna geen kwaliteit.
Xavu Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 keep on topic mpp post je sigg dan kunnen de votes beginnen
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik wou even melden dat hij deze sig vanmiddag heeft gemaakt. En hij heeft hem mij geshowt. Dus deze is nog nooit ergens gebruikt. Ga maar zoeken als je wil maar je zal hem niet vinden!
Recommended Posts