Talietje Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 om mee te doen moet je gewoon zeggen aan welke missie(s) je zit. ik zit aan de missies monster, supply lines en back to school , - city slicking Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Waar heb je het over ik snap het niet echt wat bedoel je ermee? @ik heb sa al uitgespeeld Reageren
Shorty_D Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik snap het nut van dit topic niet echt.Geef eens uitleg? Ik heb hem al 6x uitgespeeld ofzo. Reageren
Barcelona Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hij bedoelt dat je bij een missie blijft steken, bijvoorbeeld de missie Jizzy steeds niet kan halen. Dat is het nut van dit topic. Ontopic: Ik blijf bij geen ene missie steken, want ik hebt het spel al veel uirgespeelt.(ik weet niet hoeveel keer ik sanandreas hebt uitgespeelt) Maar vroeger bleeft ik veel op de missie JustBussines steken. Verder eigelijk niet. Reageren
Blizz Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb hem ook al uitgespeelt (zou een beetje raar zijn als je hem al een jaar hebt) Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik speel hem maar een keeer uit dan niet meer ik ben nu bij lering to fly Reageren
XboxGta Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Al volledig uitgespeeld XboxGta Reageren
LucasV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik zat vroeger vast in de vliegschool en later bij de missie 'Freefall'. Maar heb 't nu allang uitgespeeld. Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mijn vriend zit op de 3e missie vast . Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik ben nu tweede keer het spel aan het spelen.. Ben nu bij The Palomino Bank, had perongelijk Cathalina dood gereden.. Tjsa, ik en motors Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik denk dat hij : Damos in het verkeerde topic zit ... dat hij in een ander topic wilde posten ... maar per ongeluk op New Thread had geklikt ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja! idd. Maar ik zit al vast bij de eerste missie! Maar de 2x lukte ze hoor! Werd altijd dood gereden Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 air rad mike toreno (ik snap gewoon niet wat je moet doen nadat je een of andere signaal moet volgen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.