the_fa2man Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 wil iemand een achtergrond voor me maken in de maat voor een signature met mooie brushes achtergrond
SamShine Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Misschien is het ook handig als je de kleur die je graag zou willen erbij zet?
Nemean^inf Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13771 Of naar dat topic gaan en daar eentje aanvragen.
!@STAN@! Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Thema:San Andreas (GTA) kleuren:net zoals mijn icoon Groote:1280x1024 Tekst:!@STAN@! T,ja dat ben ik Achtergrond:GTA Hoesje (voorkant) Brush Achtergrond/plaatje: maakt niet uit alvast bedankt!
XboxGta Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja -supremecars- daar heb je wel gelijk in maar dat topic is al lang niet meer actief... Er zijn zeker al een 5-tal aanvragen van begin december Dus... zou ik persoonlijk dit topic gebruiken om wallpapers aan te vragen en niet het dode topic XboxGta
Grove St. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Thema: James Bond 007 Kleuren: Het liefst ijsachtig die ze bij de film Die Another Day hebben gebruikt Grootte: 800x600 ( gewoon wallpaper formaat ) Tekst: Goldenspy Forum Achtergrond: ijsachtig iets Brush achtergrond/plaatje: Dit ijs bedoel ik erom heen, als achtergrond.. Als het maar mooi wordt
Yohan Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik zie dat dit topic weer reeds tot leven is gekomen daarom wil ik ook maar een wallpaper aanvragen... Thema: 24 Kleuren: Wat het best bij de plaatjes past.. Grootte: 1280x1024 Tekst: Geen tekst, Tekst liefst vervangen door 24 logo.. Achtergrond: Leef je lekker uit, kijk naar de plaatjes en kijk d.m.v dat hoe de kleuren moeten zijn. Officiele 24 site En anders heb je altijd Google nog... Het liefst eentje van Jack Bauer, Ik kan nu al niet wachten op het resultaat Greetz, Thanks Yo..
Froop Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) wil iemand een achtergrond voor me maken in de maat voor een signature met mooie brushes achtergrond Wat voor stijl moet het zijn? Welke kleur moet het zijn? Het zou makkelijker gaan als je deze vragen beantwoordt. Bewerkt: 30 januari 2006 door Froop
XboxGta Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Thema:Skateboarden Kleuren: Grootte:800x600 Tekst:'Element For Life.' boven aan en 'Stijn' onderaan Achtergrond (plaatje): en doen alsof die persoon overdat logo springt Brush achtergrond/plaatje: Kies maar iets Maak er iets moois van XboxGta
Hutenmah414 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Dan heb ik er ook nog eentje : Thema: Saw 2 Kleuren: dezelfde kleuren als op het plaatje Grootte: 300x150 (zoals op het forum) Tekst: Tim Van Vynckt Achtergrond: genn Brush achtergrond/plaatje Bewerkt: 2 februari 2006 door Tim Van Vynckt
Ferre Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Thema:SkateboardenKleuren: Grootte:800x600 Tekst:'Element For Life.' boven aan en 'Stijn' onderaan Achtergrond (plaatje): en doen alsof die persoon overdat logo springt Brush achtergrond/plaatje: Kies maar iets Maak er iets moois van XboxGta Doe ik voor je Edit: het is niet echt wat geworden vind ik zelf. Want de foto was wat wazig Bewerkt: 2 februari 2006 door Ferre
Hutenmah414 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dan heb ik er ook nog eentje :Thema: Saw 2 Kleuren: dezelfde kleuren als op het plaatje Grootte: 300x150 (zoals op het forum) Tekst: Tim Van Vynckt Achtergrond: genn Brush achtergrond/plaatje Zou iemand die van mij alsjeblieft willen doen ?
XboxGta Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Thema:Skateboarden Kleuren: Grootte:800x600 Tekst:'Element For Life.' boven aan en 'Stijn' onderaan Achtergrond (plaatje): en doen alsof die persoon overdat logo springt Brush achtergrond/plaatje: Kies maar iets Maak er iets moois van XboxGta Doe ik voor je Edit: het is niet echt wat geworden vind ik zelf. Want de foto was wat wazig Zeer mooi (ook nog goed gelukt met die foto vind ik ) Maar zou je aub juist nog Stein kunnen veranderen door StIJn Bedankt ! Bewerkt: 2 februari 2006 door XboxGta
Ferre Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Oke sorry voor de fout :$ Hier is hij:
Dogwatch Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Thema:... Kleuren: dezelfde kleuren als op het plaatje Grootte: 300x150 (zoals op het forum) Tekst: Dogwatch in de zelfde lettertyp als die UHF dus uhf weg en dan Dogwatch Achtergrond: http://bunnikside.nl/wallpaper/uhf02.jpg Brush achtergrond/plaatje Gr dogwatch
Recommended Posts