Jump to content

Tsunami Dream

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben van plan om zo'n Thermaltake Tsunami Dream te kopen, heeft er nog iemand zo een case en wat vind je ervan? :)

Bedankt :cya:

Blu3ice

EDIT: nogal windstil hier...

Bewerkt: door ammunation
Geplaatst:
wat is Thermaltake Tsunami Dream :?:?:?

Een soort "hoesje"/"cover" voor je pc.

header.jpg

Nee, ik zelf heb zo geen case, maar ik heb er al veel goeds over gehoord. Deze case zou voor een goede koeling zorgen voor je processor. Als je niet zo snel overhitte pc's wil, dan is dit een goede case. Maar ik vind hem wat te prijzig.

@ amsterdamboy: dat was vóór de ramp. De gladde marketingjongen die deze naam bedacht heeft, zal zich na de ramp wel de nagels hebben afgebeten.

@ C-J_redman: Om en bij de 139 euro(exlusief transportkosten, inclusief BTW, exlusief voeding)

Ik begin serieus de zwarte versie mét raam te overwegen

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

Gwwn man heb je nog nooit een pc helemaal opengevezen en trg ineengezet ??? is hetzelfde priciepe alleen gaat alles in een andere case... ik hoop voor jouw dat alles er in past...

Gwwn man heb je nog nooit een pc helemaal opengevezen en trg ineengezet ??? is hetzelfde priciepe alleen gaat alles in een andere case... ik hoop voor jouw dat alles er in past...

Denk jij nu echt dat ik zo'n amateurtje ben :kots: ? Kijk maar in mijn signature :*D

Trouwens, ik heb al research gedaan en mijn computer past er perfect in(Micro ATX)

Bewerkt: door Blu3ice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...