8-Ball Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 (bewerkt) Welke missie vind jij het moeilijkst/makkelijkst? Makkelijkste missie: Eerste missie van Layer! Moeilijkste missie: Keep Your Friends Close! :ph34r: En zonder cheats natuurlijk! :lol: :ph34r: Bewerkt: 28 augustus 2004 door 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 uhm makkelijkste: allemaal van de lawyer (die waren ook vet saai) en de moeilijkste: the driver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Welke missie vind jij het moeilijkst/makkelijkst?Makkelijkste missie: Eerste missie van Layer! Moeilijkste missie: Keep Your Friends Close! :ph34r: deze heb ik ook als makkelijkste en moeilijkste <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Eerste is het makkelijkste! Maar die van dat je al die mafia gastjes moet afknallen nee die lukt mij niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Makkelijkst; ook de eerste. Moelijkst; racen tegen Hilary, ''the Driver'' dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Die eerste missies waren inderdaad de makkelijkste (dûh! <_< ). De moeilijkste vond ik 'The Driver' en 'Dildo Dodo'. Op beide heb ik echt heel lang zitten pielen. Op een gegeven moment zijn dat soort missies ook niet leuk meer, omdat je ze zo vaak doet en ze altijd misgaan <_< . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Makkelijkte missie; Voor de studios, dat je over de daken moet met je motor, en dan die lamp aan moet zetten. Moelijkste missie; Dat je Lance van de vuilnisbelt moet ophalen. Heb ik wel 20 keer over gedaan denk ik .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Makkelijkte missie; Voor de studios, dat je over de daken moet met je motor, en dan die lamp aan moet zetten. nou... die vond ik best wel klote... mijn moter vloog steeds meer voorbij de roze gloed omdat ik hem met 100 km heb opgevoerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Makkelijkste de eerste alle van layer Moelijkste the driver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 waarom vind iedereen the driver moeilijk.....die hilary kan echt niet rijden moeilijkste is : Keep Your Friends Close makkelijkste is: Alloy wheels of steel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Tja volgens mij ligt het een kleine beetje aan de consoles en de computers!! ik durf te wedden dat iedereen die op de PC VC heeft, beter kan schieten dan iemand VC op xbox of PS2 heeft. Andersom is het met autorijden.. op PS2 kan je namelijk veel beter autorijden vind ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 ja dt is waar Tim dat autorijden in VC met de pc sucks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 The Driver is best moeilijk, maar je kan de laatste bocht door de bosjes gaan Zo heb ik hem in een keer gehaald Jef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 makkelijkste:the driver moeilijkste: die met dat helikoptertje in dat huis waar die vintjes met die hamer op je slaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Jah, die van die mini heli is best wel moeilijk. Maar als je het met een vriend doet is ie veel makkelijker! Je laat hem sturen of je laat hem het werk met de bom doen. Jefferson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.