Jump to content

[TUT] DFF, COL en TXD maken van je model

Recommended Posts

Geplaatst:

Tim Van Vynckt, bedankt :-(

Jorge, ik zal het even fixen, ik word er ook zo simpel van steeds al die nieuwe ftp's :-(

Geplaatst: (bewerkt)

de link naar kams IO scripts is dood, zou je een nieuwe willen posten blaster27?

(sorry voor de bump)

Bewerkt: door schno009

EDIT: de link werkt weer (op de een of andere gekke manier)

Bewerkt: door schno009
  • 5 maanden later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst:

Hoe maak ik van mijn auto 1 geheel

ik snap dat niet met dat ''attach'' weet iemand mischien een tutorial

ofzo waar dat word uitgelegd,hoe je van je auto 1 geheel maakt?

@Tim-GTA:

3DSMax kost volgens mij een euro'tje of 3000, dus begin er niet aan. Niet dat iedereen die 3dsmax gebruikt dat ook daadwerkelijk betaald heeft ofzo, maar daar mogen we niet over praten[/font]. Ik dacht eerlijk gezegd dat Sketchup gratis was, maar ik gebruik het niet dus ik heb geen idee. GMax is trouwens een gratis variant van 3dsmax, maar dan met ietsje minder opties.

@pieterr:

In deze tutorial hier op GTAforum, staat duidelijk uitgelegd hoe je met de 'Attach' functie alles aan elkaar kan zetten. (De blauwe tekst in Stap 2)

Bewerkt: door K.O.
  • 11 maanden later...
Geplaatst:

Kheb een pobleem met txd builder.

hij zegt : Some of the files caused errors an could not be added : =>1-t.jpg Image dimensions (482x1000) aren't divisble by 4.

Kan iemand mij helpen???

Geplaatst:
Kheb een pobleem met txd builder.

hij zegt : Some of the files caused errors an could not be added : =>1-t.jpg Image dimensions (482x1000) aren't divisble by 4.

Kan iemand mij helpen???

Die foutmelding is toch geheel duidelijk? Jij hebt een afbeelding van 482*1000 pixels. Het programma wil jouw afbeelding verkleinen, door elke zijde door 4 te delen. Wanneer je 482 deelt door 4, kom je niet uit op een heel getal (namelijk 120.5). Zorg er dus voor dat jouw afbeelding 480*1000 of 484*1000 pixels groot is en je zult geen problemen hiermee hebben.
  • 1 year later...
Geplaatst:

als je bij de .col eerst op collision mesh klikt moet je dan iet met je model doen behalve er op te klikken ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...