MrKooKie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Kan iemand in deze signature: Met een toepasselijk lettertype en border (of hoe je dat noemt? je weet wel een lijntje om de letters)..? Reageren
Juice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Zo goed? Of moet ik wat anders proberen? Bewerkt: 4 januari 2006 door Juice Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Daar heb ik totaal geen verstand van, doe maar iets wat goed bij de kleuren en stijl past. Met niet te veel toeters en bellen. Alvast bedankt! Die ene is wel leuk, maar dat bedoel ik niet echt. Bewerkt: 4 januari 2006 door MrKooKie Reageren
Juice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Heb al wat gemaakt: Zoiets dan misschien? ^^ Bewerkt: 4 januari 2006 door Juice Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Die tweede is vet! Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.