Jump to content

KingKong2

Barcelona

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hebt de game uitgespeelt en de film gekeken,(mooie game en film trouwens) en nu hebt ik interesses om

de spel KingKong2 te bedenken.

Hier is het begin van het verhaal die ik bedacht hebt en nog veel leesplezier.

Toen de mensen dachten dat KingKong was, gingen de mensen KingKong over de hele wereld laten zien via een boot.

Toen de boot op weg naar Hawaii gingen, werd KingKong opeens wakker, en KingKong ging de boot vernietigen.

Toen ging een middelbare school naar Hawaii vliegen maar toen zagen hun een heel groot eiland die 10 keer groter dan Skull eiland is.

toen hoorde ze een keiharde klap van een reusachtig beest toen KingKong de reuasachtige vulkaan op was.

De vliegtuigen storten neer op het eiland, maar somigge hadden een parachute en sprongen er uit.

Toen waren hun op het eiland gekomen, maar toen ze naar de neergestorten vliegtuigen gingen zagen, hun een man.

De directeur en een leering genaamd Mex Wilson, gingen toen naar de man toe, en vroegen hoe de eiland heet.

Toen zei de man dat het Rock Island heet en dit eiland is onbewoond.

Dit eiland is beheerd door door de grootste vleeseter Tryanosaures Rex.

Nu is het aan jou om het eiland te verkennen,oorlog te voeren tegen de vleeseters,je vrienden te zoeken, en je zelf te redden van dit eiland.

Op het laatst moet je vechten met KingKong tegen de Tryanosaures Rex.

Je speelt Mex Wilson, KingKong of de burgemeester.

Je leert onderweg veel dingen en moet veel vechten om niet dood te gaan.

Krugers, M4's, AK47's, M60's of MP5's kan je nu ook krijgen op dit eiland via pakketjes dit op de grond liggen.

Oja, die man heet Rick Steve.

Je moet ook Veldgevechten voeren tegen de vleeseters, met je vrienden en de grote Langnekken.(je weet wel die grote dinsauries met die lange nekken.

Hopelijk vinden jullie het een goed verhaal.

Verbeteringen zijn welkom!

Bewerkt: door Max1990
Geplaatst:

Hmm opzich wel leuk idee...

Alleen dat GTA eiland niet.

En ze komen op een vreemd eiland en daar zijn in 1 keer bazoeka's en zo? Is wat nep..

Geplaatst:

Ik, vind het een beetje slapjes, en bij neergestorten vliegtuigen gingen zagen, hun een man. moet het zijn neergestorte vliegtuigen ginge, zagen zij een man.

En, hoe kan een middelbaarschoolklasje een bazooka hebben?

Er komen trouwens nog 2 King Kong films uit, dus sequals of prequals van games komen vast en zeker ook wel uit.

Geplaatst:

Mischien Rock Island als naam voor het eiland?

Maar je kan bazooka's krijgen van die man, want die man werkt in het leger en is daar met die wapens gestrand op het eiland.

Er zijn ook pakketjes met bezooka's die je kunt vinden op avontuur.

Geplaatst:

Ik vind het maar een vreemd verhaal...Ik begrijp er ook weinig van. En die Bazooka's kan je het beste vervangen door Krugers, M4's, AK47's, M60's of MP5's. :D Vind ik. :Y

Geplaatst:

het zou best een goed verhaal kunnen zijn als je het wat beter vertelde

en KingKong ging de boot vernietigen dat kan je beter vervangen door toen king kong de boot vernietigde.... want dat klinkt een beetje kinderachtig

Geplaatst:

Dit is nog maar een beta hoor en het is snel samengevat, want anders werd het zo lange verhaal, dat ik sommige stukjes had uitgeknipt.

Goed idee Needmyspeed, met M4 enzo..

Ik zal nog dat in mijn post editten.

Geplaatst:

King Kong gaat toch dood ?

Dus waarom een deel2, als de filmindustrie het niet uitmelkt doe jij het wel.. ? :N

Geplaatst: (bewerkt)

Wel een leuk idee. Tenminste, het verhaal. Alleen het verhaal maakt het erg saai, doordat je te vaak ''ging'' en ''toen'' gebruikt.

Dat is erg jammer. Over het maken zelf ben ik erg negatief. Het gaat je nooit lukken. Je hebt je hebt precies 1% kans om bij een gamebedrijf te komen werken, dus je kan het al helemaal niet zelf doen.

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:
Ik, vind het een beetje slapjes, en bij neergestorten vliegtuigen gingen zagen, hun een man. moet het zijn neergestorte vliegtuigen ginge, zagen zij een man.

En, hoe kan een middelbaarschoolklasje een bazooka hebben?

Er komen trouwens nog 2 King Kong films uit, dus sequals of prequals van games komen vast en zeker ook wel uit.

heb je een bron?

Geplaatst:

Gaat nooit lukken... Hoe oud ben je? Je krijgt nooit een heel "professioneel" team bij elkaar. Laat staan de nodige programma's. Dan nog niet gesproken dat je de rechten van king kong nooit zou kunnen krijgen.

Geplaatst:

Idd, je maakt onmogelijke ideen.

Begin eens met een boek te schrijven. :Y

En het verhaal is btw ookal ''belachelijk''. :{

Geplaatst:

Ik ga ook zelf geen game maken, want ik wilt bij een gamebedrijf werken in Nederland.

Ik wouw alleen jullie mening en ik begrijp best dat het moeilijk word om games te maken, maar ik kan gewoon niet zonder games. Ik ben 15, en ik ga ik later naar de Hogeschool Rotterdam, voor een opleiding van games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...