gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 ik zie net op een ander site dat wuzie blind is dat waar maar dat vint ik raar want hij kan wel auto rijren en rachen Hij hoort bij de gang de Triads in Chinatown in San Fierro, voor hem moet je werken en hij is blind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Ja, dus?? Wel handig voor de leden die het niet wisten. Maar als je de filpjes bekijkt dan weet je het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Ja, dat is waar. Die vent loopt overal tegenaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Maar in ''die ene'' missie probeert hij dat te verbergen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 ja maa rhij rac en rijd ook auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Tijdens de eerste missie van Woozie in San Fierro genaamd: Mountain Cloud Boys . Dan zie je Woozie blind lopen, hij houd zijn handen vooruit. Als je goed op Woozie let dan zie je hem zo lopen in een steegje. Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Woozie is idd blind. Ik weet ook niet hoe hij kan auto rijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) ja maar in de misie in de red kantrouy zie je hem rachen best vaag Bewerkt: 4 januari 2006 door gta 88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Oren? Misschien hoort hij? Maar dat zal wel onwaarschijlijk zijn... Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Bij een zo'n missie vond ik het ook raar want hij schoot alles goed kapot maar toen ik de volgende filmpje zag wist ik dat hij blind was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 maa rvolgen mij zi die er naast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 ja maar in de misie in de red kantrouy zie je hem rachenbest vaag Van wat ik van jou tekst kan vertalen zeg jij dat hij in red country raced? Dat is niet waar. Dat is namelijk Claude uit gta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Claud (of hoe hij ook heten mag) kan niet praten. Misschien verward hij hem met Woozie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 niet ook woozie een keer dan krijg je zon kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Welke missie? Als ik dat weet kan ik het misschien achterhalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.