50-Cent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ja, dus??Wel handig voor de leden die het niet wisten. Maar als je de filpjes bekijkt dan weet je het ook Ja,hij loopt constant tegen de muur Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ja maar er zijn wel meer raare dingen in gta san ook met mike toronoe Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Wat doet die dan? kijk je moet met zon miesie moet je hem uit de heleykopter schieten en paar msies later krijg je opdrachten van hem maar daar is al een toptie over Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Woozie raced niet ... Claude Raced ... !!!! of hij heeft een heel goed posistie verstand ofzo Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Woozie racet en Claude ook, je moet tegen allebei racen.. hoe Woozie kan racen, geen flauw idee, maar in de eerste missie dat je hem in dat gok gebouwtje moet ontmoeten in san fierro, zegt zon ventje dat hij gewoon een gave heeft ofzo iets.. CJ I'm Johnson. I'm here to see Woozie, I work with him. SUZIE Yes, right this way. You know of the boss's curse? CJ Curse? Nah. SUZIE He's blind. CJ Blind? But we was just racing cars last week! SUZIE Yes, I know. He is blessed with unbelievable good fortune. And the Triad that would do anything for him. We call him our Lucky Mole. CJ A'ight. I'll keep that in mind. voila, bewijs Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 mja... die arme Woozie... misschien rijd er iemand in z'n plaats... Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) nee hij rijd gewoon zelf.. hij heeft gewoon een gave waardoor hij dat kan.. wat het is, geen idee.. wou dat ik dat had als het bij mij gebeurde.. w00t, 400ste bericht Bewerkt: 5 januari 2006 door Friemel Reageren
Rekam Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hij zal een beschermengel hebben zeker. Ga ik ook eens proberen, geblindoekt rijden. Reageren
Dago58x Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Zo een meisje helpt Woozie Zodat Woozie weet waar hij gaat Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 mieschien wel dat is zo, zie de berichten boven of speel het spel zonder alle missiefilmpjes door te spoelen! Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 eey vriend niet zon grote mond ik spoel die filmpjes nooit door mal Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ok man, maar waarom zeggie dan mischien wel als je zelf in die filmpjes hebt gezien dat een meisje hem helpt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.