Trax Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Het lijkt me wel übercool als je bijvoorbeeld een rijke zakenman ofzo kan chanteren om je geld te betalen. De eerste keer dat hij je niet betaald, krijgt hij een waarschuwing (lees: alle banden lek) De tweede keer, wordt er een drive-by op z'n huisje verricht, met alle gevolgen van dien. De derde keer, kán er geen geld meer overgemaakt worden :lol: Het zou echt tof zijn als je zoiets kan doen, chanteren dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Ja dat is een goeie ja.. ook bijvoorbeeld iemand gaan martelen enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Jaa! Mensen gevangen houden en losgeld vragen! Vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 ja,die is cool man,gewoon eerst chanteren daarna bedreigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 hahaha, mensen ontvoeren en losgeld vragen, als ze dan niet betalen kan je ze fijn martelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 jah iemand ontvoeren en die mensen die geen geld willen betalen steeds 1 vinger op sturen lekker bloederig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 nee man,duurt veels te lang joh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 mmh, wat is er nou vet aan om iemand te martelen :blink: :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 nou dan kan je veel geld vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Of iemand op z'n werk opzoeken, en dan een vette achtervolging houden! Een chantage missie zoals met Candy en Shrubb uit VC lijkt me ook weer leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Of iemand op z'n werk opzoeken, en dan een vette achtervolging houden!Een chantage missie zoals met Candy en Shrubb uit VC lijkt me ook weer leuk! Weet je wat ik ontdekt heb: tijdens die missie dat je foto's moet maken kan je ook inzoomen (z op de pc) als je goed kijkt zie je dat alex schrub pantys aan heeft :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 hahahaha wat een travo dan maarja typisch VC :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Hahaha! :lol: Alex? Uhh, please, call me Martha... Martha, someone's watching, how kinky. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.