ViceSunshine Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Hier kan je zeggen wat je in je garages hebt staan . Ik heb: Leaf links appartement: Admiral (bulletproof van guardian angels) El Swanko Casa: 2x Sanchez Ocean Heights:Fire Truck Hyman condo:Rhino!,Sentinel XS,FBI Washington,Sanchez (zwart),Rancher (4x4) Vercetti estate:Leeg Sunshine garage:Binnenkort Je mag ook tips geven om iemands garages te verbeteren PS:Dit zijn alleen de garages die ik bezit,het kan zijn dat jullie er meer hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Is dit niet beetje overbodig? Elke dag veranderd een auto bij me naar een andere garage,soms komt er een nieuwe,soms kan er weg zo kan ik bijna hele dag doorposten.Beter gezegt doorspammen dan.Dus vind het nogal spamtopic Maar ik wacht wel op reactie van moderator eerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Ik hou niet eens bij welke auto's ik in welke garage's heb staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koopa Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb een hele collectie. Ik zou eigenlijk niet weten waar die collectie uit bestaat! Het enige dat ik weet is dat ik alle gang wagens heb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 ik had daar men pimp carrs staan! en de unieke wagens! blck voodoo en zo! en de bullet proof sabre turbo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb niks in mijn garages staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 hehe Ik kom altijd plaats te kort! Ze zouden zo als in GTA SA, verdant maidows hanger moeten hebben waar je hem vol autos kan zetten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.