Jump to content

wat moet je doen bij lering toe fly

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet de trap oplopen en in dat gebouwtje in de rode marker gaan staan. Dan leer je allerlei vliegoefeningen. Als je ze allemaal hebt gehaald, krijg je weer nieuwe missies. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet in zo'n trapje oplopen naar zo'n hokje toe. Daar staat een tv met daarvoor een rode marker. Als je daar ingaat staan krijg je vlieglessen :Y

Edit: nandrodavids is me voor...

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:

Hier heb ik ook al een topic over gemaakt ik snap dat ook niet wel hoe je er moet komen maar wat je eenmaal moet doen als je in dat vliegtuig zit??!!

Geplaatst:

Info over de eerste missie:

Take off:

Je start op de landingsbaan. Ga naar voren en als de staart omhoog komt stijg je op, doe dit niet te stijl want dan gaat de moter haperen! Als je iets boven de grond bent trek je je wielen op. Als je dit gedaan heb kan je veder stijgen naar de hoogte van de eerste carona. Vlieg hier doorheen. Nu moet je iets dalen om door de tweede carona te kunnen vliegen. Ben je er door moet je weer iets stijgen en door de laatste carona vliegen

Ikkes

En wat zij Carona's en hoe zien die eruit? en hoe trek je je wielen op??:puh: ja ik en vliegtuigen op SA..... :duh:

Bewerkt: door robertsa

Tip:

Je kunt een stuk beter (en hoger) vliegen als je je wielen hebt ingetrokken. Als je vliegtuig een klein beetje is opgestegen (ongeveer 5 meter van de grond), kun je je wielen intrekken. Je vliegt nu veel relaxter en je kan ook makkelijker stijgen. Op de PC trek je je wielen in met de + knop (op je numlock pad, helemaal rechts van je toetsenbord--> dat is tenminste bij mij zo). Met welke knop het moet met de Xbox & de PS2, weet ik zo niet. Maar ik zal het ff opzoeken.

Suc6! ;)

Groeten BaasBart :cya:

EDIT: Corona's zijn (rode) cirkels, waar je met je vliegtuig doorheen moet vliegen ;)

Oke, zo trek je je wielen op:

-PC: + (op je numlock pad)

-PS2: L3 (rechter stick helemaal ronddraaien)

-Xbox: Het spijt me, ik kan het echt niet vinden :-( Weet iemand anders het misschien? :{ Het staat niet op WikiGTA, en ook niet in dit topic. :N

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ik weet nou hoe da moet je moet op ps2 dan he R3 das rechterjoystick helemaal rondraaien. dan komen er pas corona's

Geplaatst:
Ik weet nou hoe da moet je moet op ps2 dan he R3 das rechterjoystick helemaal rondraaien. dan komen er pas corona's

je moet op de ps2 2 je rechter analoge niet ronddraaien maar indrukken dan hoor je "klik"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...