ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wel: aan de garage waar 4 autos in kunnen staat een huisje! ga daar de trappen op en dar staat een rodo cirkel, ga daar in staan en je missie zal uitgelegt worden! Reageren
corvie Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet de trap oplopen en in dat gebouwtje in de rode marker gaan staan. Dan leer je allerlei vliegoefeningen. Als je ze allemaal hebt gehaald, krijg je weer nieuwe missies. Dus als ik ze allemaal klaar heb?!? dan krijg ik weer nieuwe missies??? maar bedoel je dan nieuwe vliegopdrachten voor de vliegschool of egt missies Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Dus als ik ze allemaal klaar heb?!? dan krijg ik weer nieuwe missies??? maar bedoel je dan nieuwe vliegopdrachten voor de vliegschool of egt missies Je krijgt geen nieuwe vliegopdrachten meer voor de vliegschool, maar je krijgt wel nieuwe missies, waaronder een paar op het vliegveld 'Verdant Meadows'. Bewerkt: 5 januari 2006 door NandroDavids Reageren
gta_player Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 maar wat is voor de xbox om de wieln in te trekken ik dacht als het goed was rechter knobbel heb hem namelijk zelf op de xbox Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Jongens, ik ben bezig met de de Flying School in San Andreas. Er staat al veel informatie op, de screenshots komen in de loop van de avond of morgen. Heb je opmerkingen tips of typ fouten. Stuur me dan een PB. Link naar Flying school: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...s_Flying_School Het is nog niet helemaal af, maar we zijn druk bezig. Ruurd31.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik kan wel goed vliegen maar die vlieg missie's vondt ik wel lastig! Maar anders kan je niet verder met het spel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.