Jump to content

Files kwijt?

Recommended Posts

Geplaatst:

...dus ik GTA SA opgestart....load game en....

WTF?

save file 1 not present

save file 2 not present

save file 3 not present

save file 4 not present

save file 5 not present

save file 6 not present

save file 7 not present

save file 8 not present

met andere woorden, alles wat ik tot nu toe gesaved heb....is dit echt verkoren gegaan of?

wie kan helpen?

Ik heb iig niets op mijn laptop gedelete

Marc

Geplaatst:

Staan al je savegame's nog wel in de map San Andreas User Files? Zoja, klik dan eens op 1. Dan klik je op openen met San Andreas. Het spel zal zich waarschijnlijk niet laden, maar dan moet hij er weer staan. (Dit heb ik zelf meegemaakt)

Als ze er niet meer staan in San Andreas User Files, dan zul je het spel opnieuw moeten beginnen. Of op een ander zijn savegame instromen, hier (klik) kun je zo'n savegame downloaden.

Succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi Bambamstudio,

Misschien staan ze nog in de map mijn documenten/gta san andreas userfiles.

Zo niet zijn ze weg of je heb ze per ongeluk verplaatst. Je kan ze eventueel terug vinden door te zoeken. Dit doe je door:

Start -> zoeken -> GTASAsf

Als je pc niets vind zijn ze helaas weg. Als hij ze wel vind moet je naar die map gaan en ze terug plaatsen in de map mijn documenten/gta san andreas userfiles.

Als je ze echt kwijt bent kun je nog altijd een save game downloaden opGtagames.nl.

Veel succes ermee!

Ps. Hier kan je alle savegame's downloaden. Na elke missie!

Edit: Ruurd was me (weer) voor

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Thanx...

ik heb gezocht en vind in de map mijn documenten/gta san andreas userfiles: GTASAsf2.b

Gedaan wat schreef Ruurd31, dus file opgezocht, proberen te openen en nu start GTA niet meer op....krijg een foutmelding van windows

Geplaatst:

Gelukkig staat hij er nog wel, heb je hem geprobeerd met San Andreas te openen? Als je dat geprobeerd hebt, kun je altijd nog eens het spel starten en kijken of hij er nog staat. Staan ze er dan (weer) niet, kopieer je savegame's even naar het bureaublad en installeer San Andreas even opnieuw.

Als het dan niet lukt, ben ik sprakeloos :puh: !

Succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kwam bij mij ook al eens voor maar dan bij gta vc, maar dat kwam waarschijndelijk omdat ik er een heel eind niet me gespeeld had. Dus, om da maand eens me gta sa spelen maar. succes

Bewerkt: door ikke 32
Geplaatst:

Wel ik denkdat ikw eet wat je probleem is!

Ik denk dat je alleen lezen aan staat!

Je kan dit uit zetten door:

-de gewenste file -> rechtsklikken -> eigenschappen -> alleen lezen uit vinken

Geplaatst:

Je moet er ook altijd voor zorgen dat je op dezelfde acount het spel speelt. Anders staan de savegames in de verkeerde 'mijn documenten' map. Dus op dezelfde acount spelen als waarop je het spel opgeslagen hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...