Jump to content

Fast Travel !

Recommended Posts

Geplaatst:

als je bijvoorbeeld helemaal Links boven in de map bent .. en je hebt geen zin om helemaal naar LS te rijden,

ga naar je savehouse die het dichts in de buurt is

ga naar je Wardrobe ... pleeg zelfmoord ! dan kom je in LS Hospital uit !

Geplaatst:

Ik weet niet of dit waar is maar het is geen Easter Egg, meer een trukje (Of hoe je dat ook schrijft).

Geplaatst:

Dit komt omdat de interior van de garderobe het dichtst bij het ziekenhuis van Los Santos hangt. ;) Daarom wordt je daarnaartoe verplaatst. Als de garderobe boven Las Venturas zou zitten zou je bij het ziekenhuis van Las Venturas terechtkomen.

Geplaatst:

Dit is geen easter egg!

Lees de regels eens door, want er beginnen veel mensen geen EE's te posten, maar meer andere gein.

Ik verplaats dit even naar Gta General.

Topic moved.

Geplaatst:
Dit komt omdat de interior van de garderobe het dichtst bij het ziekenhuis van Los Santos hangt. ;) Daarom wordt je daarnaartoe verplaatst. Als de garderobe boven Las Venturas zou zitten zou je bij het ziekenhuis van Las Venturas terechtkomen.

Jep, maar het is wel een goed idee

Geplaatst:
Dit is geen easter egg!

Lees de regels eens door, want er beginnen veel mensen geen EE's te posten, maar meer andere gein.

Ik verplaats dit even naar Gta General.

Topic moved.

sorry voor dat ... ik was mn Topic al aan het zoeken !!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...