.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 als je bijvoorbeeld helemaal Links boven in de map bent .. en je hebt geen zin om helemaal naar LS te rijden, ga naar je savehouse die het dichts in de buurt is ga naar je Wardrobe ... pleeg zelfmoord ! dan kom je in LS Hospital uit ! Reageren
quinton Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 is dat echt waaar ik ga het morgen proberen en als het waar is goed gevonden maar het lijkt mij geen EE Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik weet niet of dit waar is maar het is geen Easter Egg, meer een trukje (Of hoe je dat ook schrijft). Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Het werkt echt ! Dit is wel een EE. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Een Easer Egg is een geintje van Rockstar, dit is een handigheid geen geintje .. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dit komt omdat de interior van de garderobe het dichtst bij het ziekenhuis van Los Santos hangt. Daarom wordt je daarnaartoe verplaatst. Als de garderobe boven Las Venturas zou zitten zou je bij het ziekenhuis van Las Venturas terechtkomen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dit is geen easter egg! Lees de regels eens door, want er beginnen veel mensen geen EE's te posten, maar meer andere gein. Ik verplaats dit even naar Gta General. Topic moved. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dit komt omdat de interior van de garderobe het dichtst bij het ziekenhuis van Los Santos hangt. Daarom wordt je daarnaartoe verplaatst. Als de garderobe boven Las Venturas zou zitten zou je bij het ziekenhuis van Las Venturas terechtkomen. Jep, maar het is wel een goed idee Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ja, ik heb het wel nog nooit geprobeert. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dit is geen easter egg!Lees de regels eens door, want er beginnen veel mensen geen EE's te posten, maar meer andere gein. Ik verplaats dit even naar Gta General. Topic moved. sorry voor dat ... ik was mn Topic al aan het zoeken !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.