.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) jullie kennen de sims ... ik heb via een rare manier dit gevonden : Bewerkt: 4 januari 2006 door Tales
Typhoon Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Vet dat is van de sims man waar heb je dat gevonden?
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dat is zo te zien een hidden interior. Zo zie je inderdaad dat het net filmsets zijn. Verder is er niks bijzonders aan, maar het heeft inderdaad wat weg van The Sims II.
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Die screens zijn wel erg Sims-Achtig ja.. Is dit gemod of kwam je hier echt bij toeval? Ik ken ook geen interior in GTA dat er zo uit ziet.
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Ganton Gym .. iedereen killen met Jetpack naar boven .. een player target naar de zee (vanaf de gym in een rechte lijn naar de zee) dan vlieg je daarnaartoe .. na eventjes zie je een Gele marker . ga daar in .. dan kom je in een stripclub .. pak weer jetpack vlieg ietjes naar boven en dan ff rondkijken dan zie je het EDIT het is toeval! Bewerkt: 4 januari 2006 door Tales
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Amai, dat lijkt me nogal ver gezocht maar ja. zou het niet kunnen dat dit rechtstreeks uit de sims komt?
Fireman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Dat is het Brothel als je daarna omhoog vliegt zie je daarnaast nog een soort gelijk gebouw (alle hidden itneriors zijn trouwens al gevonden het zijn er iets van 120). Heeft niks te maken met de sims :/ . Hier hebben jullie nog een keer de site die met hidden itneriors te maken hebben: http://www.gtacentral.com/carpetdweller/hiddeninnis.html EDIT: Mag ik deze link posten? Hier staan mijn foto's: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...nterior+screens Bewerkt: 5 januari 2006 door Fireman
Godrax Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Kun je mss de map posten waar het zich bevind?
Fireman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) VOlle map van alle gevonden hidden interiors: http://www.gtacentral.com/carpetdweller/intmap_gym.html Lijst van nummers: http://www.gtacentral.com/carpetdweller/in...wishlist01.html Eerst nummer 2 ingaan daarna omhoog vliegen en aan de rechterkant zit dan die Brothel. Bewerkt: 5 januari 2006 door Fireman
Flying Dutchman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Die eerste screens van Tales komen niet uit The Sims. Die plant bijvoorbeeld is niet mooi genoeg en de badjassen aan de muur zie je ook niet in de Sims. Gewoon één of andere, misschien wel ongebruikt hidden interior.
Bveb Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dit is uit bleu hell en NIET van de sims 2 ofzo zie mijn verdere topict voor verdere info
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik vind het op de Sims lijken .. met dat Tijger Tapijt ! wat ook leuk is als je in die Stripclub bent ! moet je met noobmode een auto spawnen ... die is dat onzichtbaar ga er dan in en dan zie je cj ook niet meer ... maar kan je wel Rijden !!
Fireman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik vind het op de Sims lijken .. met dat Tijger Tapijt !wat ook leuk is als je in die Stripclub bent ! moet je met noobmode een auto spawnen ... die is dat onzichtbaar ga er dan in en dan zie je cj ook niet meer ... maar kan je wel Rijden !! Klopt alle auto's zijn onzichtbaar is vast wel leuk moet je eens de vlieg mode aan zetten en met je auto wegvliegen Het interieur heet in ieder geval Brothel en het is het mooiste ongebruikte interieur als ik het zelf zeg ^^
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 mss een domme vraag! Kan het soms zijn dat je een file van de sims in GTA SA hebt ge zet? Waarom zou R* nu iets van de sims in sa zetten?
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk het niet. Het is denk ik gewoon een Hidden Interior, wat Gunslinger al zei. En anders is het een één of andere mod die iets van SA in The Sims (II) verandert.
Recommended Posts