paloenka Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Oké het staat er opnieuw op en ik heb weer hetzelfde voor! Ik zet men savegame in die map. Dan klik ik bij load game op die savegame het juiste slot en hopla ij start van in het begin :s Aaargh Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb een idee: - Verwijder San Andreas van je PC. - Instaleer San Ansreas.... - Download geen Save-game start gewoon opnieuw. - Sla je spel op na enkele missie's. - Sluit San Andreas af. - Sluit je PC af. - Start je PC op. - Start San Andreas - Kijk of je Savegame het nu wel doet. Ikkes Ps. Zethe --> Dit hat hij al gezegd dat hij dit al gedaan had . Reageren
paloenka Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Allemaal geprobeerd :'( !!! en ik ben niet zon gamewonder om het zelf 100 procent uit te spelen,kzit vast aan een race met van die racebakke..zucht Bewerkt: 5 januari 2006 door paloenka Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dat riekt hier naar spyware problemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.