Jump to content

E3

Blu3ice

E3 beurs:  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe sta jij t.o.v. het E3?

• Ik ga er naar toe
      0
    • Ik ga er niet naar toe en het interesseert me niet
      0
    • Ik ga er niet naar toe maar ik wil wel
      20
    • Anders... (post hieronder)
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Stemmen maar, ik zou er wel naar toe willen maar nu nog niet...

Bewerkt: door ammunation
Geplaatst: (bewerkt)

De Electronic Entertainment Expo staat niet open voor publiek. Alleen voor de pers. Mensen zoals 'wij' kunnen er dus niet naar toe. En je moet er trouwens ook minimaal 18 voor zijn.

Ik zou er best naar toe willen maar ik heb het geld er niet voor over. (Ticket naar L.A.)

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Jij zit fout, er kan wel publiek heen, alleen niet naar de pers-conferenties. Want ja, die zijn voor de pers.

Geplaatst:
Jij zit fout, er kan wel publiek heen, alleen niet naar de pers-conferenties. Want ja, die zijn voor de pers.

Nope, de hele E3 staat niet open voor publiek. Ga jij me anders maar ff vertellen waar je kaartjes moet kopen...

Geplaatst:

Je kan er wel heen als burger, ik zo'n gratis gamefoldertje van Bart Smit die vaak bij de PS games liggen stond namelijk een wedstrijd waardoor je 2 vrijkaartjes kon winnen, verder ook de vliegtickets, je moest alleen het hotel etc. zelf betalen.

Ik zou er best heen willen en als ik toen geen 12 was geweest had ik best aan de wedstrijd mee gedaan, jammer genoeg moet ik nog 4 jaar wachten totdat ik naar binnen mag.

Maarja, als ik eenmaal zelf games maak kom ik daar elk jaar. :schater:

Geplaatst:
Je kan er wel heen als burger, ik zo'n gratis gamefoldertje van Bart Smit die vaak bij de PS games liggen stond namelijk een wedstrijd waardoor je 2 vrijkaartjes kon winnen, verder ook de vliegtickets, je moest alleen het hotel etc. zelf betalen.

Ik zou er best heen willen en als ik toen geen 12 was geweest had ik best aan de wedstrijd mee gedaan, jammer genoeg moet ik nog 4 jaar wachten totdat ik naar binnen mag.

Maarja, als ik eenmaal zelf games maak kom ik daar elk jaar. :schater:

Via een prijsvraag ja, maar je kunt niet zomaar een kaartje kopen.

Ik zou er toch niet heen willen, omdat je daar vaak uren in de rij moet staan om 5 minuten te spelen.

Geplaatst:

Ik zou wel willen maar om nou helemaal naar LA te gaan :-(

Oja de E3 is 3 dagen waaronder 3 dagen voor de pers en 2 dagen voor publiek :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

al dat wachten aan een stand voor één minuut gespeeld te hebben op één spel is echt niks voor mij hoor :t

Geplaatst:

Ik zal er ook wel graag heen willen, maar dan moet ik nog twee jaar wachten, want ik ben nog geen 18. Ook kost het nog eens veel geld. Bovendien tonen de filmpjes ook al hoe het bij de E3 eraan toe gaat, dus zoveel baat heb ik er ook weer niet bij. Het enigste voordeel is misschien de mogelijkheid tot gamen op next-gen consoles.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Die beurzen zijn niet gericht naar publiek, het is gwn allemaal voor de pers er komt zoveel pers naar kijken zodat er geen plaats meer is voor het publiek.

Ik zou er ook best wel naartoe gaan maar het ljkt mij ook veel te duur.

oplossing: Tv opendraaien en lekker genieten zonder drukte.

Geplaatst:

Laatste 2 dagen van E3 is open voor publiek :Y , maar dan zijn al die Journo's er ook nog dus is het veel te druk :bonk:

Geplaatst:

Ik ga er zeker nog is een keer heen, lijkt me echt een ervaring... _O_

En zo duur zijn die tickets nou ook weer niet hoor, en verder hoef je ook niet in een 5sterren hotel te overnachten...

Je moet het er gewoon voor over hebben.. :)

Geplaatst:

ticket vliegtuig, ticket E3, hotel boeking,eten

lijkt mij nog redelijk duur :D

en ik ben tog nog geen 18 dus wat zit ik te klagen :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...