ruby159 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 hey als ik gta speel dan komen er na een paar minuten allemaal strepen als ik dan op esc druk-> options-> display setup -> advance en dan de beeld resolutie anders instel is het heel even over maar daarnaa komt het weer dat is heel vervelend weet iemand hoe ik dit moet oplossen ik heb wel gewoon een nvidia kaart Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hoi ruby159, welkom op het forum . Wil je even je systeemspecs posten. Je kan ze als volgt vinden: Start --> Uitvoeren --> dxdiag Eerste pagina voor algemene specs. Tabblad beeldscherm voor videokaart. Veel succes ermee. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Zijn dat geen hitte strepen? Of echt zwarte strepen ofzo? Reageren
ikt Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik had dat een keer ook. Sluit alle andere programmas af die groot zijn. (die je CPU verminderen) En restart je PC. Misschien dat dat ook helpt Reageren
Rekam Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wat is het chiptype van je videokaart. NVidia moet goed zijn, maar heb je je drivers al geupdate? G. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 je kan de drivers downloaden op de site van je Grafische kaart Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik had dat ook op me ps2 dan zag je zo een lange witte streep maar hij heeft er iets aan gedaan en nu zie ik dat niet meer Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hoi ikkes bedankt dit zijn mijn gegevens: bestuuringssysteem: windows XP home edition processor:intel pentium 4 CPU 2.60GHz geheugen: 512MB naam: nvidia geforce FX 5200 fabrikant: nvidia chiptype: geforce FX 5200 DAC-type: intergrated RAMDAC totaal geheugen: 128.0mb ik hoop dat je hier wat aan heb en wt zou de fout kunnen zijn? hoi ikt nee dat helpt niet die strepen zijn altijd en bij gta 3 zijn die fouten niet Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Normaal voldoet de game aan jou specs. Heb je je drivers al geupdate? nVidia Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hoi rekam ik weet niet zo heel veel van dit soort dingen maar op een een of andere manier staat mijne er niej bij op de site Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb de update gevonden. *KLIK* Probeer eerst dit uit, ondervind je daarna problemen post het hier. Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hey thnx voor die update maar stel dat die verkeerd is doet mij driver het dan nog wel?? Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hey thnx voor die update maar stel dat die verkeerd is doet mij driver het dan nog wel?? Hij zal het blijven doen en je kan hem meteen terug verwijderen als het de verkeerde is. Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) hey rekam hoe kan ik je bedanken hij doet het nu super Bewerkt: 29 oktober 2006 door ruby159 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.