JB940 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik heb een moeilijke missie en wil geen cheats gebruiken en nou is mijn domme vraag: :$ hoe maak je een gang? ik d8 op de kop richten Reageren
LucasV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Op de PS2 is het: Er op richten en pijltje naar rechts. Hoe meer respect je hebt hoe meer gangleden je kan recruiteren. Respect: Boven 1% kun je 2 ganglid recruiteren. Boven 10% kun je 3 gangleden recruiteren. Boven 20% kun je 4 gangleden recruiteren. Boven 40% kun je 5 gangleden recruiteren. Boven 60% kun je 6 gangleden recruiteren. Boven 80% kun je 7 gangleden recruiteren. LucasV Bewerkt: 5 januari 2006 door LucasV Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ej JB940 welkom op het forum ! Als je een gang wilt maken richt je op een Grovestreet member, er zal dan een driehoekje boven zijn hoofd komen. Als dat gelukt is klik je op G of H, dan komt er een balkje in beeld als die vol is kun je niet meer members recruten. Succes en veel plezier op het forum! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) ik heb een moeilijke missie en wil geen cheats gebruiken en nou is mijn domme vraag: :$ hoe maak je een gang? ik d8 op de kop richten "Richt" op een van je gangmembers, en druk daarna op het pijltje rechts op de vierpuntsknop. Als het richten goed gaat, zal de gangmember waarop je richt naar je toe kijken, en blijven staan. Hoe verder je in het spel komt, hoe meer gangmembers je mee kunt nemen. @Ruurd: het is voor de PS2. Bewerkt: 5 januari 2006 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.