GTA GUY Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo Ik wil graag op jullie site een download zetten, maar ik weet niet hoe dat moet. En of dat zomaar mag ? Zou daarom iemand mij willen uitleggen hoe dat moet ? Greetz GTA GUY Reageren
Barcelona Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je kan dingen dowloaden op http://www.imageshack.us/ en op http://www.rapidshare.de/. Als je een screen wilt uploaden, kan je het beste bij Imageshack uploaden. Ga eerst op Bladeren klikken voor je screen. Bijvoorbeeld je wilt een plaatje van een auto uploaden van sanandreas, ga dan naar sanandreasuserfiles. Dan klik je op Gallery, en dan bijvoorbeeld klik je op foto24. Klik dan host it! Dan kan je het beste bij Thumbnail for forums (1) gaan. Kopier de code en zet het dan in je post. Als je een savegame wilt uploaden, ga dan op Rapidshare. Klik weer hetzelfde op bladeren. Ga weer naar sanandreasuserfiles en klik dan op een savegame. Ga de savegame dan uploaden en als je dit gedaan hebt, klik je op dowloadlink, en dan kopier je de sitenaam.(Je weet wel daar boven zie je de site naam van waar je bent) Gebruikt de hyperlink en dan schrijf je daar ''savegame''. Je kan naartuurlijk ook uploaden van Gtaforum zelf, maar dan kan je niet zoveel uploaden dan Rapidshar en Imageschak. Heel veel succes! Reageren
Wesley Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Als je een download op deze forum/site wil zetten... Dan kun je die bestand het beste laten uploaden bij Rapidshare. @Max1990 : Imageshack is meer voor plaatjes te uploaden. GTA GUY wil graag een bestand op deze forum/site zetten , geen plaatje . Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Als je het over een download insturen op GTAGames.nl hebt, kun je even in dit topic kijken, daar heb ik het een half uur terug uitgelegd. Reageren
Upstream Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Waar hebben jullie het over, volgens mij wil hij iets op gtagames.nl zetten. Dan moet je een email sturen op deze pagina. Met daarin je download en een duidelijk readme. Zonder readme wordt hij automatisch afgekeurt. En dan hopen dat hij goedgekeurt wordt. Reageren
Fireman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Met daarin je download en een duidelijk readme. Hij weet juist net niet hoe hij die download neerzet , Rapidshare is denk ik de beste manier om te uploaden want rapidshare houdt de files voor altijd Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 als je het naar GTAgames stuurt .. maar het moet natuurlijk wel van jou zijn ... of van iemand anders .. waar je toestemming van hept gekregen om die ergens anders te promoten ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.