Jump to content

vraag


dennis_nl

Recommended Posts

beste mensen van nl.wikigta

ik zou graag willen weten of jullie de site ook naar mij kunnen sturen want ik heb normaal geen internet zit nu in de bibliotheek en wil wel graag over deze site beschikken als ik thuis gta vice city speel

zouden jullie als jullie dat willen de site naar me mailen a.u.b.

groetje dennis

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alle pagina's uitprinten:P

Als je geen internet thuis hebt is het zeer lastig om die pagina's te bekijken.

En zoals flying dutchman zegt het zijn heel veel pagina's die kan je nooit allemaal versturen.

Ik zou je ouders vragen om internet aan te vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het makkelijk kan verzenden hoor.

Ga naar WikiGTA -> Bestand -> Opslaan Als -> en je heb alle pagina's in je computer! Met als ©documents.. -> Zo hoef je Zonder internet te kijken op WikiGTA! :Y

Moet ik het sturen?

Edit:

Sorry, ik zag even dernet als je bijv. op GTA VC of een andere klikt je Internet moet hebben omdat de link wordt verandert. Je kan alleen de homepage zien maar verder niks.

Het enige manier is alles kopiéren en op Word bestand zetten zodat je ze op Word kan lezen als het mag.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het even in de groep gegooid in het medewerkers forum, maar ik denk niet dat we het kunnen mailen. Ik zou gewoon alles zelf op een memory stick of cd zetten, een andere oplossing heb ik helaas niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het mailen van de complete wikigta site is echt geen optie:

Ten eerste omdat het om veel te veel pagina's gaat.

Ten tweede omdat alle pagina's telkens m.b.v. php wordt gegenereerd uit een database.

En zo zijn er nog wel een reeks redenen te noemen, waardoor dit helaas niet gaat

Het beste wat je kunt doen, zoalng je zelf nog geen internet thuis hebt, is de relevante pagina's uitprinten, of vanuit je browser met "opslaan als" opslaan en dan deze dan naar je huisadres mailen.

PatrickW,

WikiGTA sys-op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...