Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben bezig met het verzamelen van de horseshoes in LV. Mijn teller blijft hangen op 48. Van een aantal op het kaartje betwijfel ik of ik ze heb, maar als ik ga kijken kan ik niks vinden. Kan iemand me uitleggen waar de volgende horseshoes PRECIES liggen (bijv. op de grond, achter muurtje, evt. screenshot)?

- Vliegveld, die ene dicht bij het hek

- Militair depot (rechtsboven op de kaart)

- (moeilijk) rechts op de kaart, bovenste afslag van de snelweg, tegenover RockV hotel

Zie kaart, en bedankt alvast _O_

Zeus

post-3897-1136458778_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet alleen dat die ene aan het vliegeveld dat die dicht ligt naast de landingsbaan ligt volgens mij lag dia andere daar bij het militair domein ergens bovenenaan ben het niet zeker (bij mij al een hele tijd geleden)

Bewerkt: door gta idiood
Geplaatst: (bewerkt)

Die ene is gewoonweg buiten, niet ver van de noordwestelijke hoek van het hek. (bij het vliegveld dus)

Die andere is ten noorden van het straatje tussen de noordelijke gebouwen. (bij KACC miltary fuels)

:*D

Bewerkt: door Gta-gamertje
Geplaatst:

Die op het vliegveld, zou juist in het westen van de landingsbaan moeten liggen...

Die 'tegenover het vrock hotel' ligt in de ondergrondse tunnel waar de trein doorgaat. ;)

En de andere ligt in een klein steegje in het military depot. Je komt er ook langs als je de missie Up, Up and Away doet..

Geplaatst:
- Vliegveld, die ene dicht bij het hek

- Militair depot (rechtsboven op de kaart)

- (moeilijk) rechts op de kaart, bovenste afslag van de snelweg, tegenover RockV hotel

W3sl3y, is momenteel bezig met WiKiGTA. Hij probeert deze week de horseshoes nog online te zetten.

Waar liggen nou precies die horseshoes? (op volgorde)

- Die op het vliegveld ligt in de hoek, als je precies in de hoek bij het hek staat zul je richting het opstijg baan moeten kijken. Dan zal hij dicht bij je zijn (zie plaatje).

070qw.th.png

- Als je de missie Up up And Away hebt gedaan, zul je dit leger terrein op moeten gaan. Hij ligt ergens langs de muur (zie plaatje).

0069ja.th.png

- Die laatste ligt op het spoor, je moet eerst op het spoor zien te komen. Daarna moet je de tunnel in moeten gaan. Dan ligt hij als je in de tunnel bent op het spoor (zie plaatje).

080ak.th.png

Succes, Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...