Ice Banana Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 yo gassten is king kong the game de moeite om te kopen want ik wil niet weer een miskoop hebben zoals shadow the hedgehog is het de moeite ???? jos het ei Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 yo gassten is king kong the game de moeite om te kopen want ik wil niet weer een miskoop hebben zoals shadow the hedgehog is het de moeite ???? jos het ei Op deze pagina kun je gemiddelde bekijken van veel Amerikaanse sites. Het ligt ook aan het platform, zo krijgt de PlayStation 2 versie een 83.5, maar de DS krijgt een 31.5. De pc versie krijgt een 78.8. Verder moet je weten dat het best een makkelijk spel is, maar niet te makkelijk. De graphics zijn heel strak, behalve op de DS. (Typ op de pagina King Kong in. ) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 dank je maar ik zoek persoonlijke meedeleing liefst van de leden die de game hebben Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb het gezien en het is het wel waard! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb het spel King Kong op de PS2. En ik moet zeggen dat het een heel mooi spel is. Zeker 1 van de mooiste die ik heb, en ik heb er nog al wat. Er is maar 1 nadeel aan het spel. Je hebt hem erg snel uitgespeeld. Binnen 6 uur wel ongeveer. Ondanks dat is het nog steeds een hele mooie game en raad ik je hem zeker weten aan. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) 99 ste bericht oh ja mazzeltje ik heb de game al aangekocht en je hebt helemaal gelijk- Bewerkt: 8 januari 2006 door jos het ei Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.