Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatst bekeken film is Disaster Movie. Ik had redelijke verwachtingen van de film, aangezien de makers nogal een reputatie hebben op het gebied van humoristische parodieën. Deze film viel me echter een beetje tegen. Grappen waren niet echt goed uitgewerkt en het ging echt van de hak op de tak. Pas tegen de pauze kon je beginnen met het ontdekken van een verhaallijn. Hoeft niet per se iets mis mee te zijn, maar deze keer ging het gewoon écht nergens over. Grappen waren ook van laag niveau, vergeleken met films als Scary Movie of Superhero Movie (of al die andere ... Movies).

Ik zou 'm een 5.5 geven.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

De laatste twee films die ik gekeken heb zijn Hellraiser en Poltergeist.

Hellraiser was over het algemeen een goede film, op het acteerwerk van de 3 hoofdrolspelers na, want

dat leek werkelijk nergens op.

Er zat wel een zekere spanning in, en het was bij momenten ook lekker goor, maar toch

kan ik hier niet meer dan een 6.5/10 geven. :N

Poltergeist vond ik daarentegen erg leuk, en ik heb me er dan ook prima mee vermaakt.

De special-effects zijn wat gedateerd (Wat wil je, met een film uit 1982?), maar dat deed

geen afbreuk aan het verhaal.

Het was bij momenten erg spannend, en ik bleef dus de hele tijd geboeid kijken, en dat terwijl

de film toch bijna 2 uur duurt.

Al bij al een dikke 8/10. :)

Geplaatst:

The climb B-film, Verhaal is goed maar actie en special effects zijn slecht. Op einde is echt ontroerend. 7,5/10

Geplaatst:

Weet naam niet meer zo goed.

Maar was wel om te lachen.

I spy ofzoiets.

Was een man die bruin was en een man die blank was.

Maar was echt doodlachen.

Beetje comedy en actie.

Was actie erin en comedy.

Geplaatst:
Weet naam niet meer zo goed.

Maar was wel om te lachen.

I spy ofzoiets.

Was een man die bruin was en een man die blank was.

Maar was echt doodlachen.

Beetje comedy en actie.

Was actie erin en comedy.

Bedoel je Rush Hour?

Geplaatst:

Ik heb gisteren Goal! The Impossible Dream gezien. Ik had 'm nog ergens liggen, maar had de film

tot dusver nog nooit gekeken. Ik werd echter verrast, want het bleek een uitermate goede film te zijn! Het verhaal werd realistisch neergezet, met de nodige ups en downs inbegrepen. De hoofdpersoon speelde ook erg goed vond ik. En ja, Newcastle United is natuurlijk ook een prachtige club. ^_^

Een dikke 8.5/20. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb vandaag de film ''Little Man'' Gekeken. Het was echt een onwijs leuke film met veel humor!

Het gaat over een klein ventje die een Diamant heeft gestolen...

Voor meer info: Klik hier!

Deze film krijgt van mij een: 8/10

P.S.: Yeaah! 100e bericht!

Bewerkt: door Issie3222
Geplaatst: (bewerkt)

Rocky 1 2 3 4 5 en ten slotte 6.

Echt prachtige films ik heb ze allemaal op dvd en video.

10/10

Bewerkt: door -GoldWing-
Geplaatst:

Scarface heb ik gisteren gezien en is een supervette film.

9,5/10

Alleen een beetje te weinig actie voor een drugsfilm, maar voor de rest: :tu::tu:

Geplaatst:

Bios

Wanted.

Een hele gave unieke actie film ik hoop dat er zelfs een deel 2 komt, angelina was erg goed en heel leuk op sommige momenten.

Het is zeker heel spannend en sommige momten zijn grappig of heel erg cool, goeie plot-twist zit er in en de schietmomenten zijn verassend en gaaf zeker op het eind. zitten ook wat dingen in die een beetje raar zijn.

Disaster movie.

Niet echt de moeite waard om te gaan kijken net als superhero movie die net iets beter is, komen ze aan met stomme dingen ze gaan zelfs reclame maken door hannah montana gaat dood door meteoriet -relame-dood-reclame-dood-blijkt mily cyrus-dood. :duh:

Er zitten wel wat grappige dingen in maar vooral heel flauw.

Tropic thunder.

Wel wat flauw en sommige dingen kloppen niet echt, maar het is een goeie film en best wat grappige momenten, gave actie en meer.

Radeloos

Als je het boek gelezen hebt moet je het zeker kijken maar het hoeft niet ook zonder kun je kijken, goeie film zeker voor een uit nl mooie en trieste momenten verhaal is heel goed. vind het boek zelf wat beter in de film missen er wat dingen uit het boek, zoals het belangrijkste de kelder.

Journey to the center of the earth -3D

Zeer goeie film ziet er heel goed uit en is heeft ook hele spannend momenten, en ook leuke + het is ook best leerzaam.

Tv

Aeon flux

forrest warrior

material girls

the dukes of hazzerd

memoirs of a geisha

alex & emma

100 girls

en meer.

Geplaatst:

1492: Conquest of Paradise Saai verhaal en traag maar het beeld is wel mooi. De acteurs zijn ok. 6,8/10

Geplaatst:

Ik heb niet lang geleden in de voorpremière Wanted gezien, zelf vond ik hem zeer goed. Zaterdag heb ik Indiana jones gezien. Die vond toch net wat minder..

Wanted: 9/10

Indiana jones: 5,2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...