Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gisteren Madagascar 1 gezien. Lachen. 8/10

@ GodFather: hoe kom je ingodsnaam nou aan een 7.8!? Ik geef toch ook geen 8.04946755353?

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
@ GodFather: hoe kom je ingodsnaam nou aan een 7.8!? Ik geef toch ook geen 8.04946755353?

Mag dat niet ofzo?

Een 7.8 geven?

Maar goed ik heb gisteren Vulcano gekeken.

Een goeie film.

9.5/10

The Italian Job

Het owned: 9,5/10

@hierbover: mag wel maar een beetje een raar getal VIND ik.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Mijn film weet ik niet meer,

Maar ik heb voor het laatst 24 seizoen 1 en 2 gezien. Ik vond keigaaf. Kan niet wachten om seizoen 3 voor sinterklaas te krijgen :D

Ik vond 24 echt gaaf. De grote dosis geluk die hoofdpersonen altijd hebben in films/games, werd nu eens vervangen door grote dosissen pech, vooral voor Kim. Zeer toppe.

9.8/10

(En op school krijg je toch ook kommagetallen? Dan vind ik best dat je hier dat ook mag doen, maar dit is off topic.)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Big momma's house - 10/10

Vind de film erg Grappig en er zitten ook wat gevoelige stukjes in. En dat maakt de film al helemaal goed :) de combinatie overgangen in de film goed. :tu:

Mijn favoriete acteur Martin lawrence

Martin%20Lawrence.jpg

Ik heb daarnet Band of Brothers gekeken, deel 1 t/m 3, ik heb de hele collectie al tientallen keren bekeken, en nog vind ik het een geweldige serie. Band of Brothers verteld echt hoe het er aan toe ging bij de 101st US Airborne, en het liet ook zien wat voor moedige mensen het waren, Respect voor die mensen!

10/10

Bewerkt: door Wesley_GTA

Heb net die nieuwe bond film gekeken 6/10.

Heel onoverzichtelijk als er actie is.

En al bonds zinnetjes zijn weg gehaald zo als ik hoorde.

Bewerkt: door Robando
Geplaatst:
Big momma's house - 10/10

Vind de film erg Grappig en er zitten ook wat gevoelige stukjes in. En dat maakt de film al helemaal goed :) de combinatie overgangen in de film goed. :tu:

Mijn favoriete acteur Martin lawrence

Martin%20Lawrence.jpg

Die heb ik ook gezien, 10/10 idd, hele leuke film!

Geplaatst:

Bad Boys 2, ging eigenlijk wel. Het concept van geen team, wel team begint langzaam te vervelen als je meerdere van dat soort films kijkt :7 . 6,5

Geplaatst:
Ik heb daarnet Band of Brothers gekeken, deel 1 t/m 3, ik heb de hele collectie al tientallen keren bekeken, en nog vind ik het een geweldige serie. Band of Brothers verteld echt hoe het er aan toe ging bij de 101st US Airborne, en het liet ook zien wat voor moedige mensen het waren, Respect voor die mensen!

10/10

Ik heb die serie gisteren nog gekeken, deel 1 dan. Maargoed ik heb die serie zowaar 4 keer gezien en ik vind het zo'n toffe serie. Respect voor die mensen

Geplaatst:

Taxi, Roulotte et Corrida (1958) Een film met Louis de funès. Ik lachte soms maar het is niks speciaal film en het verhaal vind ik matig maar gelukkig maakte Louis De Funès de film beter met zijn humor. Die caravanscene vind ik wel grappig. Ik geef 7,2/10

Geplaatst:

Les Sous-Doués.

Normaal hou ik niet zo van komedies, maar deze is een geweldige.

Toch wel een 9/10. Zeker een aanrader, wel aangeraden om een beetje Frans te kunnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...