Forever GTA Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Bios. Madagascar 2 -Beter dan deel 1 echt zo leuk. Twilight -uitleg al gegeven The day the earth stood still -Goed gemaakt je leert er ook van, maar bedenk ook dat het van een heel oud boek is verfilmd. Tv. Stepmom -hele mooie film raise your voice -prachtige muziek From justin to kelly -hele mooie muziek film met kelly clarkson Take the lead -Er wordt mooi gedanst mooie film Fragile -Lekker eng Alexander -mooie film stukje geschiedenis The cutting edge 2 -Leuker dan deel 1 super dat geschaats The decent -Best eng alleen jammer dat het zo donker is Robins crusoe - al eens gezien maar blijft goed greystoke's:Tarzan - een oudje maar echt een mooie film blijft het Het paard van sinterklaas - heel mooi gedaan The new world -een hele goeie film weinig gepraat maar dat hoeft ook niet want de beelden zeggen genoeg Taking lives -super film Conviction -hopelijk gebeurt dit nog een keer prachtig gedaan. En nog meer films. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 The eye (2008) Begin is echt eng zodat ik schrok me dood. Maar op einde werd minder eng. 7,5/10 Reageren
Forever GTA Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Australie. Dit is een echte aanrader ook al duurt het 3 uur het is een prachtige film, het is wel een ernstige film over rond de tijd van pearl harbor. Maar er zit ook iets komisch in en natuurlijk romantiek, en de magie die erin zit voert je gewoon mee met al die emoties en het verhaal van de personen. Oh! en wil je echt van deze film genieten download dan niet of wacht niet op de dvd, het komt echt tot z'n recht in de bios. High school musical 3. Is echt geweldig en zeker de best van de 3 films, alleen jammer natuurlijk dat die andere 2 niet in de bios kwamen. De liedjes zijn weer prachtig en je wordt gewoon de film in gezogen door alles wat er gebeurt, de liefde spettert er weer vanaf net als de dolle komische noot erin. Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 vanmiddag i am legend weereens gekeken, wel een vermakende film. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb The Dark Night gekeken, en die film is geslaagd. Ik vondt het een geweldige film! Ik geef het een 10! Reageren
Lil-Jacob Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik heb gister Pipi Langkous gezien, echt mooie, ontroerende maar ook zeker spannende film 10/10 en Pietje Bell 1, had ik al gezien, blijft 1 van de mooiste klassiekers, ook een 10/10 hiervoor Bewerkt: 25 december 2008 door Lil-Jacob Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Der Todestunnel - Nur die Wahrheit Zählt, een Duitse waargebeurd film over de tunnelramp. Sommige scenes zijn ontroerend waaronder een vader verliest zijn zoon. Verschillende gebeurtenis maken knoop tot een echte waarheid. 7,8/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) The Godfather!!!!! een maffia film!uit de jaren 60 tot en met de jaren 80 hier is de theme song: Bewerkt: 26 december 2008 door corneria Reageren
the_dan Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 kruimeltje wel grappige film 7tje Reageren
Wesley Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 American Pie 2 Blijft echter een geweldige film, gewoon geweldig sommige stukjes, blijft een perfecte film, heb hem al 3/4x bekeken, en blijft gewoon leuk! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 American history x Echt ontroerende film met sterke einde. 9,2/10 Reageren
Platypus Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 The Green Mile heb ik gisteren voor de derde maal gezien. Zo'n prachtige, ontroerende film. Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 lemonys snickit (ik weet het ik typ het verkeerd ) was wel grappig een 7/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Fantômas contre Scotland Yard Een film met Louis de Funès. De geestenscene moest ik veel lachen en ook die bedscene Maar niet 1 van de beste film van Louis de Funès. 7,4/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Gister weer The Dark Knight in de dvd speler gedaan. De acties komen weliswaar beter tot zijn recht op het witte doek, maar desalniettemin blijft het een geweldige film. Mede te danken aan de wijlen Heath Ledger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.