Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

La Folie des grandeurs, een film met Louis de Funès. Er zit redelijk veel grappig en hij speelt goed. 8/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

American Ninja 1, 2, 3 en 4.

Met: Steve James, Michaël Dudikoff en David Bradley.

Als ik deel 5 heb bekeken, dan geef ik de 5-delenfilm een cijfer.

Bewerkt: door Torritor
Geplaatst:

Rear window (1954) een film van Hitchcock. Begin is geen spannend maar daarna wordt meer spannend zodat je wilt op einde weten hoe loopt het verhaal af. James Stewart en Grace kelly spelen heel goed. Mooi gefilmd. 8,4/10

Geplaatst:

Vertigo, een Hitchcock's film. Begin is saai maar daarna wordt meer mysterie. Sommige scenes zijn mooi waaronder de nachtmerrie van John. Ik geef 7,8/10

Geplaatst:

Behind Enemy Lines

Wat mij betreft is dit een erg mooie film, mooie acties komen er in voor van de Amerikaanse NAVY SEALs.

Het enigste wat me niet zo bevalt is dat het steeds van de hoofdkwartier naar de troepen in Colombia gaat, ik ben zelf meer een voorstander van gewoon gericht op één beeld, en niet telkens van beelden veranderen.

Cijfer: 8/10

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb Departed en Blood Diamond gezien.

Beide 8.5/10

Een vriend van mij had ze op DVD.

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

Hitchhiker's Guide To The Galaxy.

Vage film

Grappige film

Film die eigenlijk nergens op slaat.

Deze film krijgt van mij een vijf voor half negen, dus een 8:25/11:59

Geplaatst:

Dat waren 'Buurman en Buurman' deel 1 tot en met 4. Alhoewel, film...eigenlijk gewoon een verzameling van kleine afleveringen die ooit bij de AVRO zijn uitgezonden.

Het blijft geweldig, ondanks het feit dat ik de doelgroep toch wel een beetje ontgroeid ben. Eigenlijk zouden wij een voorbeeld moeten nemen aan deze twee -Van oorsprong Tsjechische- animatiepoppen, ze blijven immers altijd positief. :)

Na al die jaren nog steeds een van de mooiere televisieherinneringen: Een welverdiende 8. :)

Geplaatst:

North by Northwest (1959) een Hitchcock's film. Cary Grant speelt heel goed en vele mooie locaties waaronder legendarische scene met sproeivliegtuigje en Mount Rushmore. Deze film is niet zoals andere films vb duiternis, enzo maar deze keer is kleurrijk en avontuur. Er zit ook romantiek en humor in. 8,3/10

Geplaatst:

Ik heb The Dark Knight gisteren bekeken op mijn DVD-speler.

Zeer coole film:

Batman: Christian Bale

The Joker: Heath Ledger R.I.P. :(

Genre: Actie, thriller, SF

Score: 9,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...