studio dewolf Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 La Folie des grandeurs, een film met Louis de Funès. Er zit redelijk veel grappig en hij speelt goed. 8/10 Reageren
Torritor Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) American Ninja 1, 2, 3 en 4. Met: Steve James, Michaël Dudikoff en David Bradley. Als ik deel 5 heb bekeken, dan geef ik de 5-delenfilm een cijfer. Bewerkt: 2 januari 2009 door Torritor Reageren
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ik keek net naar zwartboek goeie film :ja: 8ggie Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Rear window (1954) een film van Hitchcock. Begin is geen spannend maar daarna wordt meer spannend zodat je wilt op einde weten hoe loopt het verhaal af. James Stewart en Grace kelly spelen heel goed. Mooi gefilmd. 8,4/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Die Hard 2: toffe film met leuke scenes 8,4/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Vertigo, een Hitchcock's film. Begin is saai maar daarna wordt meer mysterie. Sommige scenes zijn mooi waaronder de nachtmerrie van John. Ik geef 7,8/10 Reageren
Wesley Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Behind Enemy Lines Wat mij betreft is dit een erg mooie film, mooie acties komen er in voor van de Amerikaanse NAVY SEALs. Het enigste wat me niet zo bevalt is dat het steeds van de hoofdkwartier naar de troepen in Colombia gaat, ik ben zelf meer een voorstander van gewoon gericht op één beeld, en niet telkens van beelden veranderen. Cijfer: 8/10 Reageren
the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 ik ga straks the village kijken weet nog niet als i goed is whoow een gast hier bedrijgt me :S Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) ik heb Departed en Blood Diamond gezien. Beide 8.5/10 Een vriend van mij had ze op DVD. Bewerkt: 7 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
Arjen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Righteous Kill, goede acteurs, slechte film.. helaas. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Hitchhiker's Guide To The Galaxy. Vage film Grappige film Film die eigenlijk nergens op slaat. Deze film krijgt van mij een vijf voor half negen, dus een 8:25/11:59 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Dat waren 'Buurman en Buurman' deel 1 tot en met 4. Alhoewel, film...eigenlijk gewoon een verzameling van kleine afleveringen die ooit bij de AVRO zijn uitgezonden. Het blijft geweldig, ondanks het feit dat ik de doelgroep toch wel een beetje ontgroeid ben. Eigenlijk zouden wij een voorbeeld moeten nemen aan deze twee -Van oorsprong Tsjechische- animatiepoppen, ze blijven immers altijd positief. Na al die jaren nog steeds een van de mooiere televisieherinneringen: Een welverdiende 8. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 North by Northwest (1959) een Hitchcock's film. Cary Grant speelt heel goed en vele mooie locaties waaronder legendarische scene met sproeivliegtuigje en Mount Rushmore. Deze film is niet zoals andere films vb duiternis, enzo maar deze keer is kleurrijk en avontuur. Er zit ook romantiek en humor in. 8,3/10 Reageren
Robbie007 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb The Dark Knight gisteren bekeken op mijn DVD-speler. Zeer coole film: Batman: Christian Bale The Joker: Heath Ledger R.I.P. Genre: Actie, thriller, SF Score: 9,5/10 Reageren
Berrus Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Zondagmiddag Hancock gehuurd. Aardige film 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.