Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Slumdog Millionaire Bij het begin is goed en midden beetje saai maar einde maakt opnieuw goed maar ik vind jammer dat happy end want ik vind liever no happy end. 8,4/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

The English patient Het is wel lange film en op einde is meer boeiend dan begin. Toch mooie film. 8/10

Geplaatst:

Cobra (7/10)

Voor een echt goede verhaallijn moet je hier niet wezen, maat wat een one liners! _O_ Vind het niet zijn beste film, zo was over the top een betere film geweest. Maar toch een aanrader!

Geplaatst:

s_DontMessZohan_poster.jpg You Don't Mess with the Zohan (2008) [8/10]

Aantal keren hard moeten lachen( letterlijk: :schater: ) En dat is al een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan.

Ik vind namelijk de comedy films in het algemeen tegenwoordig niet origineel en dus niet spontaan/onverwachts grappig.

Deze film heeft gewoon zijn eigen verhaal en style, alhoewel het einde zeer voorspelbaar is... toch een dikke 8.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik keek paar minuten geleden weer naar de A team.

Het blijft een goeie film. :tu:

8/10

Hieronder:

Ook goed. :puh:

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:
Ik keek paar minuten geleden weer naar de A team.

Het blijft een goeie film. :tu:

8/10

De A team is een geen film, maar een televisieserie :tu::D

Geplaatst:

Minority report Een moeilijke film maar de special effect ziet echt knap uit en Tom Cruise speelt echt goed. 8/10

Geplaatst:

Tijdje geleden, maar voor het laatst heb ik The Kingdom gekeken. Echt een hele vette film! Heel realistisch en boordevol actie.

9/10 8)

Geplaatst:

Ik heb laatst The Warriors gekeken. Een oude film uit 1969. Het gaat over een gang, The Warriors, die vals beschuldigd worden van moord op een zeer belangrijke man uit de gang scene. En ze moeten terug naar hun eigen territorium als ze niet afgeslacht willen worden door ongeveer iedere andere gang uit de stad.

Een erg mooie film met een paar goede gevechten. (er zijn er maar een paar, dus het is niet echt een vecht film) En de sfeer is echt helemaal geweldig! Het enigste nadeel is dat sommige gang nogal vaag zijn. Zo komen er ook nog een soort clowns in honkbal pakjes als gang (The Baseball Furies), en een gang waar iedereen een hoge hoed op heeft.

Ik vind deze film een mooie 8.5/10 waard. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...