studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Slumdog Millionaire Bij het begin is goed en midden beetje saai maar einde maakt opnieuw goed maar ik vind jammer dat happy end want ik vind liever no happy end. 8,4/10 Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Fun with Jick and Jane ofzo. 8/10 Grappige film. Reageren
1974 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Fun with Jick and Jane ofzo.8/10 Grappige film. heb die laatst ook nog gezien, hilarisch ook maar een 8/10 . Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 The English patient Het is wel lange film en op einde is meer boeiend dan begin. Toch mooie film. 8/10 Reageren
3cn. Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Cobra (7/10) Voor een echt goede verhaallijn moet je hier niet wezen, maat wat een one liners! Vind het niet zijn beste film, zo was over the top een betere film geweest. Maar toch een aanrader! Reageren
Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 You Don't Mess with the Zohan (2008) [8/10] Aantal keren hard moeten lachen( letterlijk: ) En dat is al een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan. Ik vind namelijk de comedy films in het algemeen tegenwoordig niet origineel en dus niet spontaan/onverwachts grappig. Deze film heeft gewoon zijn eigen verhaal en style, alhoewel het einde zeer voorspelbaar is... toch een dikke 8. Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik ga binnenkort naar de film Watchmen in de bioscoop. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Mall Cop Mooi film, Ben zelf ook beveiliger dus ja kwam erg goed over deze film 10/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Blade: Trinity Vermakkelijke acties met standaard einde. 7/10 Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Ik keek paar minuten geleden weer naar de A team. Het blijft een goeie film. 8/10 Hieronder: Ook goed. Bewerkt: 7 maart 2009 door Zaahed Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik keek paar minuten geleden weer naar de A team.Het blijft een goeie film. 8/10 De A team is een geen film, maar een televisieserie Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Minority report Een moeilijke film maar de special effect ziet echt knap uit en Tom Cruise speelt echt goed. 8/10 Reageren
Dvt Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Tijdje geleden, maar voor het laatst heb ik The Kingdom gekeken. Echt een hele vette film! Heel realistisch en boordevol actie. 9/10 Reageren
ceejay Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) the simpsons the movie gisteren op dvd bekeken 10/10 Bewerkt: 7 maart 2009 door ceejay Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb laatst The Warriors gekeken. Een oude film uit 1969. Het gaat over een gang, The Warriors, die vals beschuldigd worden van moord op een zeer belangrijke man uit de gang scene. En ze moeten terug naar hun eigen territorium als ze niet afgeslacht willen worden door ongeveer iedere andere gang uit de stad. Een erg mooie film met een paar goede gevechten. (er zijn er maar een paar, dus het is niet echt een vecht film) En de sfeer is echt helemaal geweldig! Het enigste nadeel is dat sommige gang nogal vaag zijn. Zo komen er ook nog een soort clowns in honkbal pakjes als gang (The Baseball Furies), en een gang waar iedereen een hoge hoed op heeft. Ik vind deze film een mooie 8.5/10 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.