Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Marley & Me, mooie film. Leuke hond, de einde is érg zielig. Elk zakdoekje kon je gebruiken als dweil. :7

Kortom: Een 8.5/10 :)

Geplaatst:
Ik heb laatst The Warriors gekeken. blablabla...

Hey, ik heb het spel ervan gespeeld. :puh: Ik zou hem zo graag willen zien. Heb je hem op DVD?

Ontopic:

De laatste film die ik heb gezien was Little Man. Grappige film over een dwerg die bij een familie doet alsof hij een baby is, om zo de diamant terug te krijgen die hij in de handtas van de vrouw had gestoken.

8/10

Geplaatst:

Yes man geweldig film 10/10

en ik heb wel meer en nieuwer films afgelopen week gekeken maar deze film ff opnieuwe gekeken om dat die zo geweldig is

Geplaatst:

Death Proof

- Een Quentin Tarantino* film, echt mijn favoriete producer/director! De film vertelt het verhaal van een ziekelijke, aan lager wal geraakte, uitgerangeerde stuntman, die uit frustratie met behulp van zijn auto vrouwen vermoord. Tot hij de verkeerde vrouw uitzoekt.. :tu:

*Meer titels van zijn hand: Pulp Fiction, Kill Bill I en II, Reservoir Dogs, From Dusk Till Dawn serie, Four Rooms, Jacky Brown, Sin City, Daltry, etc.

Geplaatst:

The Day the Earth Stood Still (2008) Een remakefilm. De special effects zijn prachtig maar helaas is de verhaallijn te dun en vervelende kind en Reeves acteert wel goed. 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...