Wesley Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 The Boy In The Striped Pyjamas Wat mij betreft is dit echt een top film! Het begint allemaal heel erg vrolijk, en het eindigt allemaal heel erg triest, ik zal verder niks verklappen over de film Mijn beoordeling -> 8/10 Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 sisterhood of the travelling pants met school dus, niet veel speciaals niet mis maar ook niet erg spectaculair familiefilmpje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Die hard 9,6/10 Echt een geweldige film morgen ga ik DH 2, 3 en 4.0 kijken ^^ (Wij van de films van A tot Z topic zoekken nogsteeds nieuwe helpers die willen meehelpen aan goede Previews & reviews van films te maken. Denk jij dat jij kan meehelpen en ben je dol op films, stuur dan een Pbtje naar bij toe en ik zal kijken of je er bij kan horen Films van A tot Z) Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Braveheart, de mooiste film ooit gemaakt, heb het al 4 keer gekeken maar krijg er nog steeds geen genoeg van Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 The Boy in the Striped Pyjamas Een mooie film met harde, onverwacht einde. 9/10 Reageren
Nissan Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 The Fast and The Furious, mooie auto's lekkere chicks, vette actiescenes, 10/10 . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 The Fast and The Furious, mooie auto's lekkere chicks, vette actiescenes, 10/10 . Same, de scene met de vrachtwagen en de shotgun was het leukst. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Het zijn eigenlijk 3 films Die hard 2: Die harder, Echt mooie film, Genoeg vuur en explosies, harde actie, droge humor, exploderende vliegtuigen en nog meer van bruce willis zijn oneliners zoals Yippie-kay-yee Mother****** 7,5/10 Die hard with a vengance, Echt een topfilm, wat minder vuur en explosies als in de eerste en tweede maar nu wel weer heeel veel actie, met een bijrol van Samuel L. Jackson als (Sticking a lightbolb up you arse) Zeus. 9,2/10 Die hard 4.0: Live free or die hard, Ook een geweldige film 19 jaar na de eerste film, weer veel actie, weer veel geschiet, nog meer Yippie-kay-yee Mother******. 7,5/10 Totaal samen de gehele die hard series ga ik voor een 8,3/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Afgelopen vrijdag heb ik 'The Amityville Horror' voor een prikje uit de winkelrekken gevist. Hoewel ik de film ooit als eens op TV gezien heb, bleef ik 90 minuten lang geboeid door de gebeurtenissen in en rondom het huis. Echter, de DeFeo moorden zijn ontzettend lang voorpaginanieuws geweest in Amerika. De familie Lutz gaat nauwelijks een jaar later in dat huis wonen, maar weet niets van de moorden totdat de makelaarster het ze verteld [/font]. Dat vond ik toch iets waar de scenarioschrijvers de plank flink missloegen. Hoe dan ook, ik vond het een aardige film, en kom uit op een 7/10. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 The Fast and The Furious, mooie auto's lekkere chicks, vette actiescenes, 10/10 . Same, de scene met de vrachtwagen en de shotgun was het leukst. Ja he, hoe is het mogelijk, met je been aan een deur blijven hangen . OT: A Nightmare on Elm Street. Een al wat oudere griezel film. Toch mooie scenes en je schijt bijna je broek vol als je het volume op een redelijk niveau heb staan . (Nee ik had achteraf GEEN bruine broek ) Daarnaast: The Matrix, gisteren op Veronica. Ik kan het niet anders omschrijven dan, VETTE FILM ! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 The black balloon Een Australische film gaat over de autisme jongen en zijn broer. De broer is beschaamd voor hem en moeilijk omgaan en later wordt beter maar ondertussen ook nieuwe probleem vooral die scene bij verjaardag. 8,6/10 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ik heb gister van Stephen King, Night Flier gekeken (genre: horror). Best vette film! 8/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Bonnie and Clyde, een klassieke misdaadfilm. Zij acteren goed en Gene Hackman ook maar zijn vrouw vind ik vervelend als zij roept en loopt rond zoals de kip zonder kop. Ik begrijp niet dat zij heeft oscar gewonnen. Op einde is heel heftig maar wel goed. 8/10 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb gisteren The Fast And The Furious Tokyo Drift gekeken. Een best wel slechte film. Ik vind nog steeds het origineel het beste van al die Fast And The Furious films. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.