Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Bios

Bolt

Echt een hele leuke film en zeker de moeite waard om te zien.

Tegen de tijd dat het trio op reis is en bolt komt los, dat is echt mooi en het leukste gedeelte.

De muziek is ook erg mooi en past erbij, krijg je echt een lekker gevoel van.

Slumdog millionaire

Echt een hele mooie film voor een bollywood film.

De film zat heel goed in elkaar en de muziek was ook erg mooi, het was heel goed gedaan hoe ze dat hebben gedaan met het spel en het verleden samen.

Je ziet eens een andere kant van een land, en hoe het eraan toe gaat of kan gaan.

Je kon je heel goed inleven in die mensen, en de zoektocht en de passie was te voelen en mooi in elkaar gezet.

Dat dansen op het einde was leuk, zou dat in elke film gedaan worden? het heeft wel iets en voegt zeker iets toe omdat het van een ander land komt.

Echt een must see movie.

Watchmen

Een zeer sterke film echt heel knap verfilmd, en er was veel aandacht aan besteed.

Ik heb nog nooit zo'n superhelden film gezien echt een uniek stukje film was het, er komen dingen in voor die je niet verwacht, maar wel altijd (voor vele) hoopte dat zoiets zou gebeuren.

Prachtige beelden en effecten en goed in elkaar gezet op veel punten, de muziek was ook erg mooi en paste bij de stukjes in de film.

Wat de comedian betreft wat hij wist ben ik het wel eens, ik zie het ook zo en dat werd ook nog eens versterkt met deze film.

Denk wel dat het de goeie acteurs waren die het speelde,

Hoe de personages in elkaar zaten en met dat verleden erbij was best intressant, al kwam het bij enkele personages kwam het niet echt goed naar voren, en had ik wel vragen? En had het wel iets beter gekund maar goed, het was wel goed gedaan

Er zaten ook wat zinloze dingen in maar daar kan ik voorbij kijken.

Hondenhotel

Erg leuke en aandoenlijk film zeker leuk naar te kijken, en je ziet zo dat honden ook een eigen persoonlijkheid hebben. En dat baasjes/honden op elkaar lijken.

Marley and me.

Echt zeker de moeite waard om te kijken, een hele leuke film erg grappig met die hond. Dat stuk waarin verteld wordt hoe de laatste 2 jaar gingen was overbodig niet echt leuk.

Op het 1e gezicht lijkt het geen tranen film maar naar het einde, is het erg treurig en aandoenlijk, dierenliefhebbers houden niet hun tranen in denk ik.

Grand tarino

Best een goeie film soort van klassieker kun je zeggen, het einde is best onverwacht maar toch mooi.

Je leert een hoop maar tegelijk zitten er ook lachstukjes in, clint eastwood kan er wat van.

Geplaatst:

Twelve and holding De kinderen acteren goed. Op einde vind ik beetke happy end. Maar ik vind wel mooie film. 8/10

Geplaatst:

Hooligans Een hevig film met veel gewelddadig. Heel realitisch want het gebeurt veel in Engeland. 8/10

Geplaatst:

Bios

The reader.

Een matige film wel wat saai maar intressant en leerzaam. In t begin denk je is het alleen maar sex en bloot

Vind het knap dat kate winslet zich laat zien maakt zich daarom geen zorgen meer, en ze speelt haar rol echt heel goed.

Goed verhaal en de sfeer kun je merken.

Monsters vs. aliens

Best wel een aardige film erg leuk en leerzaam, de monsters zijn erg geinig zitten wat trieste momenten in maar das zo weer weg.

En die alien is me toch een geval apart. al ken ik er zo nog wel een paar.

Geplaatst:

Mysterious Skin Een rare film vol grove beeld. De jongen herrinert niet meer en heeft altijd bloedneus enhij denkt dat de ufo heeft hem ontvoerd en hij zoekt naar andere jongen die ook meegemaakt. Maar het was geen ufo maar de coach neukt met hen en ook pijpt en daardoor andere jongen wordt homo en hoer. Echt grove film. 7/10

Geplaatst:

Euro Trip.

ECHT GEWELDIG GEWOON!! Ze willen naar Berlijn (later Rome) om een meisje te vinden. Dat meisje blijkt in Rome te zijn, dus gaan ze naar Rome. Waar ze de illusie wekken dat de Paus dood is en er een nieuwe word gekozen. Er is ook echt f*cking veel humor daartussenin. Het bekijken waard! 9.7/10

Geplaatst:
Euro Trip.

ECHT GEWELDIG GEWOON!! Ze willen naar Berlijn (later Rome) om een meisje te vinden. Dat meisje blijkt in Rome te zijn, dus gaan ze naar Rome. Waar ze de illusie wekken dat de Paus dood is en er een nieuwe word gekozen. Er is ook echt f*cking veel humor daartussenin. Het bekijken waard! 9.7/10

Die had ik ook gezien op Veronica. Een geweldige komedie met erg leuke humor. Maar de film die ik het laatst heb gezien was The Fast and The Furious 4 dat is pas een goede film :tu:

Geplaatst:

- James Bond: Tomorrow Never Dies: Prachtfilm, prachtige schietduels en een prachtig verhaal. 10/10

- The Scorpion King 1: Goh, niet echt een aanrader, je ziet bij sommige scénes zó dat het gefaked is, ook het verhaal trekt op niet veel. 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...