Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

The poseidon aventure (1972) 1 van de eerste rampenfilm uit jaren '70. De acteurs spelen goed. 8/10

Geplaatst: (bewerkt)

the flintstones in viva rock vegas :7 was gister op tv

6/10

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

My Bloody Valentine. Dat is een 3D film, in de bioscoop gezien met zo'n stoer brilletje dus. Aan de ene kant was het best wel eng, maar eigenlijk vooral grappig. De 3D effecten zijn erg leuk om naar te kijken. Maar de film zelf was ook gewoon goed, vooral het plot. :) Zeker een aanrader.

The godfather. Wel heel erg laat dat ik hem gezien heb. Ik wilde hem eigenlijk veel eerder willen kijken, maar dat is er nooit van gekomen. Vandaag ga ik deel 2 kijken en morgen deel 3!

@hierboven:

Jij was heel erg goed hoor tom hagen!

Bewerkt: door Hugotje112

Ik weet niet of dit als echte film geld, maar ik heb escape from city 17 gezien. Van de purchase brothers. Dit is een shortfilm op youtube maar het is wel een film dus zet ik hem er maar bij. Hij was echt heel erg goed. Het is een film over half-life 2. Het gaat over twee mannen die uit city 17 moeten komen. Er komt nog een part 2.

Klik hier voor de directe link naar het filmpje.

Mijn conclusie: 9/10

@ hierboven: De dark night is inderdaad een heel goede film. Van de batman serie vind ik dit 1 van de 2 beste.

De andere is namelijk batman begins. Ik weet niet of je die al hebt gezien, maar dat is zeker een aanrader.

Bewerkt: door Hugotje112
Geplaatst:

The Day after tomorrow,

8,9/10

een erg vette film, De actie, de romantiek, de spanning zijn gewoon op een maniet gefilmd die ik nog nergens heb gezien.

Geplaatst:
The Day after tomorrow,

8,9/10

een erg vette film, De actie, de romantiek, de spanning zijn gewoon op een maniet gefilmd die ik nog nergens heb gezien.

agree!! :tu:

laatst gezien Fast and Furious, TOPPERTJE MENSEN! 10/10! :dans::eten::cya:8):sigaar::bier::klap:

Geplaatst:

ik ben nu een jackass film aan het kijken :Y ik zag net in de tv gids dat er vanavond een ander deel komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...