Donald-Duck Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 the transporter numero 3, echt een heel vette film, net als deel 1 en 2, zeker een aanrader Reageren
Royboow Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 eergisteren voor het laatst, Xman ofzo Ik vond het zelf niet echt een geweldige film, k hou niet van dat soort wezens zoals Wolferine ikzelf geef hem een 6.0 omdat ik er niet van hou en maar 10 min heb gekeken Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Zo'n film over Hitler zaterdag op RTL 7. Een 9 prachtige film en leerzaam. Reageren
Franszzz Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 de laatste die ik heb gezien was Bolt. zoals je ziet aan mijn profielfoto en avatar ben ik er helemaat weg van. En ja ik ben een ontiegelijke animatiefan bijna geen andere film komt er bij mij in. dus de conclussie voor bolt 10/10 en niet minder. En ik ga ook binnekort naar die niewe animatie 'Coraline' en als ik de trailer zo zie geef ik hem al een 8.1/10 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hard Rain, voor de 3de keer, op school Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Déjà vu heb de helft van de film niet gevolgt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Zo'n film over Hitler zaterdag op RTL 7. Een 9 prachtige film en leerzaam. der untergang, wil m graag zien duurt alleen zo lang, ga om half 10 slapen omdat ik de volgende dag om half 6 alweer op moet staan verder is me laatst bekeken film fast & furious, gedownload weliswaar, goede beeldkwaliteit maar was met slechtegeluidskwaliteit, maar dat niet meegeteld vond ik het vergeleken met de andere een redelijk slechte film, wou nog naar de bioscoop gaan voor deze film maar heb ik gelukkig niet gedaan, verhaal is niet echt supersterk, de gedachte dat het een vervolg is op vooral deel 1 maakt het nogsteeds niet echt goed. En de scenes van het racen zijn gewoon niet echt spectaculair, ook racen ze de halve tijd in andere auto's enzo, terwijl ik het persoonlijk altijd wel leuk vond dat bepaalde auto's aan racers gebonden zaten zodat het wat meer realistisch overkwam.. ( in het echt mol je ook niet 3 autos in een paar weken dusja ) Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Metropolis (1927) De special effects in hun tijd waren echt prachtig. De decor ziet ook mooi uit. De acteurs acteren te over en verhaal is matig maar ik vind echte goede film. 8/10 Reageren
mark-p Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Ik heb als laatste Miss Congeniality gezien.... Super leuk en grappig. Te gek Een 9/10 Greetz, Mark Reageren
Forever GTA Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 17 again Het is weer zo'n film waarin je van leeftijd wisselt van jong naar oud of andersom, niet veel van dit soort films zijn erg goed, maar ik vind dat deze film 1 van de beste is. Pracht film je ondekt veel en daarbij leer je er ook van, ze laten hier ook meer zien dan in die andere wisselvorm films. De acteurs zijn heel goed passen goed bij elkaar, vullen elkaar aan waardoor de emoties erg goed zijn. Beverly hills chihuahua Echt een hele leuke film vol emotie, spanning en humor, je moet deze film gewoon zien. Het wordt pas leuk bij het stukje in de woestijn, hilarisch gewoon echt geweldig. Zo'n hondje is klein maar onderschat m niet, zoals ze in de film al zullen zeggen waarom. Tv A midsummer night's dream Ultraviolet The lake house Judas Teen wolf Tarzan and his mate Dark wolf Employee of the month V for vendetta Primeval Dreamgirls The diary of anne frank Anne frank:the whole story La vita e bella Entrusted En veel meer. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Jackass 2. Erg leuk vooral dat stuk met die taxi. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Tropic thunder. Een leuke film. Het gaat over acteurs die een film over vietnam spelen. Maar ze weten niet dat de regisseur ze in een bos met landmijnen en echte soldaten heeft gestopt. Een heel erg leuke holywood parodie. Alleen wel een beetje flauwe humor. 7/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb the last samurai gezien. Het was echt een vette film! Hele mooie beelden en toch een lekker portie geweld. Het verhaal is ook mooi. Alleen over tom cruise als samurai ben ik iets minder te spreken . Alles bij elkaar een echte aanrader. 9.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.