RobbieB Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Mr. Bean's Holiday Zalige komedie: 9/10 Reageren
cj101 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 War of the worlds, super vette meeslepende actiefilm 9.5/10! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 scary movie 2!Vind het een hele leuke film net zoals de andere delen.8/10 Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 2 dagen geleden heb ik de film: Spy Game gezien op de TV. Een goede film met een goed en spannend verhaal. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Na de film toch al meerdere malen gezien te hebben, heb ik gisteren toch The Silence of the Lambs weer eens opgezet. Het blijft een fascinerende film, waarin Anthony Hopkins één van z'n beste rollen ooit vertolkt. Hoewel de dialogen soms wat langdradig zijn, wist de film me ook nu weer tot het einde te boeien. De spanning werd goed opgebouwd naar het einde toe, waarbij je af en toe op het puntje van je stoel zit. Mocht je de film nog steeds niet gezien hebben (Schaam je!), dan raad ik je zeker aan deze alsnog te huren of aan te schaffen, aangezien het echt een juweeltje is. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar deze pagina. Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Gisteren was er op Veronica de James Bond film te zien: License To Kill. Een leuke film met veel humor, actie en vooral de spectaculaire stunts vond ik interessant. H et is niet de beste James Bond film maar deze film verdiend zeker een: 7.0/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 eergisteren something about marry gezien met ben stiller vermakelijke lach-film 8/10 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Jackass 2.5 7.5/10 Wel grappig, het wordt al wat minder door het docu achtigheid maar nogsteeds erg grappig. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ik heb gister terminater gezien,leuke film 7/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Film:the matrix reloaded beoordeling: langdradige dialogen over de top van de top actie om de minuut een slow motion beeld scènes die nergens op slaan de verrassing is er af is er niet bij deze film Conclusie: Een dramatische opvolger van een mooie film cijfer:1/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 reno 911 the movie unrated leuke film van de serie reno 911 op comedy central 7/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Gisteren Penny Dreadful nog maar eens bekeken. De film begint veelbelovend, maar halverwege zakt deze toch behoorlijk in. Op een gegeven moment is er geen touw meer aan vast te knopen (Wat is bijvoorbeeld het motief van die 'seriemoordenaar', en hoe komt deze in de auto terecht?[/font]), en de schreeuwerige Rachel Miner tilt het verhaal ook niet bepaald naar een hoger niveau. Hoewel het concept van de film (Je angsten overwinnen) erg sterk is gevonden, had dit veel beter uitgewerkt kunnen worden. Op de achterkant van het doosje wordt ook vermeldt dat Michael Berryman -Toch wel een gevestigde naam in de filmwereld- meespeelt, maar deze is slechts in de eerste scène, die hooguit drie minuten duurt, te zien. Ik vond het een vrij matige film; leuk voor liefhebbers van het genre, maar als je op zoek bent naar een goede thriller, kun je deze film het beste links laten liggen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik heb gisteren de komedie: Click gezien een erg leuke en grappige film met een goed verhaal. Ook de Terminator die laatst nog op de TV was beviel me erg goed. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 over the hedge 8/10 leuke film over een of ander dier dat in de problemen komt en dan een groepje bosdieren gebruikt om eten te verzamelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.