Wayneg Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 kheb net de film hit and run gezien best mooie film het is een thriller, ik heb nog wel een aanrader voor mensen: lock down, mooie gevangenis film Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (afgelopen dagen) Laatst bekeken films : (allemaal Komedie) 1. Yes man (2de keer) 2. The Longest Yard 3. Are we Done Jet 4. Daddy Day Care Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 vannacht heb ik beverly hills cop met eddie murpie gekeken 7/10 Reageren
Forever GTA Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) tv peggy sue got married A wrinkle in time Tamara Rumor has it Nacho libre Scent of a woman Dragon hill Perfume Doa:dead or alive The losrt world Yours, mine, ours. Click Bios. Night at the museum 2 Nou het is zeker nog beter dan deel 1 er zit veel meer in, zoveel emotie, humor, spanning. Er zitten veel verassingen in die je niet verwacht of ook wel, maar het blijft leuk omg.. je moet die aapjes gewoon zien zo grappig en lief. Het gevecht is super er zit veel in wat je herkent, maar hoe het einde ervan is is zo goed. En weet wel zeker zoiezo met deze film die blijft leuk, er komt nog een deel. Terminator salvation. Er zit niet echt een verhaal in maar dat hoeft ook niet dit is het gevecht, de andere 3 films waren het verhaal dat blijkbaar tevergeefs was: ''The war is here" Ik moest even puzzelen hoe het zat toen ik de film zag, aangezien ik de andere al een poos niet gezien had, maar even wikipedia eenmaal thuis even doorlezen en ik begrijp het nu meer, weet nu hoe het zit t was eerder allemaal ingewikkeld. Hele goeie film is het zeer veel actie, maar of ie beter is dan de vorige denk het niet zit meer actie in dat wel. En ben zeer benieuwd hoe de bots worden ze zijn telkens anders. Overigens wat je wel verwacht na deze film is dat er nog een vervolg komt, maar wat blijkt volgens info dit is het begin van weer een nieuwe reeks... Wie kan zeggen flinke uitmelkerij.. ;D maar ik denk dat ''this war will never end!!'' Helaas zonder arnie? erg jammer zal de I'll be back missen die 2 horen er gewoon bij. :'( SPOILER*** Op zich jammer dat de 2 bots er niet in zitten van de laatste 2 films maar zover is het hier nog niet. Wat jammer is dat arnie hier niet in zit, maar een klein stukje en hij is het niet eens echt. En I'll be back ook niet. Ook raar is dat ze arnie niet herkenden, maar komt omdat dit het begin is zoals hierboven al beschreef.[/font] Bewerkt: 9 juni 2009 door Forever GTA Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 een deel van chuckie weet het deel niet maar dat is de film.leuke film wel Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 saw III (En, nee, dit is toch niet mijn favo soort film. ) Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) saving private ryan ik heb de film al vaak gezien en ik vind het nog steeds een hele goede film over WOII. (ik heb veel posts in dit topic zeg ,kijk nogal wat films op een dag.) Bewerkt: 11 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 omdat we nu bijna niks meer te doen hebben op school keken we "Rat race" 8/10 Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Blood: The last vampire, mooie film, wel een beetje kort ^^. 7,5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Saw 4 geloof ik. Best leuk, vrij spannend. 8/10 Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Nog een film gekeken. Sword of a stranger..., wat een prachtfilm... ook anime stijl, maar een enorm mooie film O.O 10/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) omdat we nu bijna niks meer te doen hebben op school keken we "Rat race" 8/10 die heb ik ook laatst gezien 9/10 ik vond mr.bean en die dikke chauffeur wel lachen,met dat hart Bewerkt: 20 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Demolition man. Een prachtige film, met veel explosies en geweld. 9/10 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 The Fan. 8.5/10. Er mocht wel wat meer duidelijk in. In het begin zie je voor 45min een honkbalwedstrijd en daarna in 3 min een mes in iemands been. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.