Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:
Brüno, man die film is slecht, toch zeker als je er veel van verwacht.

Grappig, ik keek 5 seconden terug hoe ver de download van Bruno was.

Geplaatst:

Harry potter en de Half Bloed Prins.(Niet lezen als je de film nog niet gezien hebt!!!)Wat erg dat Perkamentus dood gaat door professor Sneep.En ook dat Draco Malfidus naar de "Dark Side" is gegaan XD.[/font]

IK geef die film een 9/10

:cya:

.Corneria.

Geplaatst:
Harry potter en de Half Bloed Prins.(Niet lezen als je de film nog niet gezien hebt!!!)Wat erg dat Perkamentus dood gaat door professor Sneep.En ook dat Draco Malfidus naar de "Dark Side" is gegaan XD.[/font]

IK geef die film een 9/10

:cya:

.Corneria.

Eeen 9/10 ?? :duh: Man die film was het kijken niet waard man , ik lees veel HP boeken en dit heeft me zeer teleurgesteld. Alle actie is weg , veel scenes zijn veranderd en kloppen niet. Het is niet echt een film die je kunt kijken als je de andere delen niet hebt gezien, die andere delen hadden een eigen verhaal : Geheime kamer , Gevangen van Azkaban , Vuurbeker .... De boeken maakte deel 5 en 6 toch wel leuk maar die film is echt verpest ... :N

Geplaatst: (bewerkt)

hey het is toch zijn eigen mening?en als je die boeken niet hebt gelezen dan weet je ook niet dat hij slechter is dan het boek.en als het jou niet bevald kan het hem toch wel bevallen.

maargoed ik heb net een 'mini' film gezien van een vriend van mij(zelfgemaakt)8/10 want het waren bloopers van familie die gefilmd zijn :schater: was wel lachen.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst: (bewerkt)

Poseidon.

Wel een spannende en boeiende film (schip op z'n kop), maar het kon mijn aandacht niet helemaal wegzuigen, die gaat toch naar films met wat meer actie erin.

8/10

Bewerkt: door CrackerzElite
Geplaatst:

Harry potter en de halfbloed prins.

Ik vond het een heel erg vette film. Hoewel het percentage actie achteruit is gegaan zijn de grappen en de horror toegenomen. Goede verbetering vind ik. Vooral de horror vind ik wel vet.

9.5/10

Geplaatst:
Harry potter en de halfbloed prins.

Ik vond het een heel erg vette film. Hoewel het percentage actie achteruit is gegaan zijn de grappen en de horror toegenomen. Goede verbetering vind ik. Vooral de horror vind ik wel vet.

9.5/10

Horror? Een paar magere lijken vind ik dus echt geen horror.

Geplaatst:

Dat was Harry Potter en de Halfbloed Prins, in de bioscoop. Ik heb normaal helemaal niets met Daniel Radcliffe en z'n zielige smoel, maar omdat ik werd uitgenodigd gaf ik het een kansje. En het is me absoluut meegevallen! Hoewel ik verder alleen de allereerste film gezien had en dus geen touw aan het verhaal kon vastknopen, vond ik de sfeer en ambiance heel mooi uitgewerkt. De 'horrorscene' (Waarover ik me verder niet zal uitlaten in verband met spoilers) was voor iemand die graag naar 'The Exorcist' en aanverwante films kijkt natuurlijk allesbehalve angstaanjagend, maar ik kan me voorstellen dat de meeste mensen zich op een gegeven moment het apelazerus schrikken. De film was wel een vrij lange zit, maar dat werd gecompenseerd door de heerlijke stoelen in Pathé de Kuip. :)

Absoluut een 7.8/10 waard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...